مدارا بار
شبانه روزی

حمل بار به خارج از کشور

حمل بار به خارج از کشور به هر دلیلی ممکن است اتفاق بیفتد مثلا مسافرت ، کار، تحصیل ، صادرات و… واین فرآیند ممکن است چالش هایی به همراه داشته باشد که رفع و برخورد با آنها ، نیازمند تجربه و دانش ویژه و خاصی دارد. انتخاب بهترین روش حمل و نقل ، هزینه ، زمان ارسال بسته به خارج از کشور، همگی مواردی هستند که باید به آن دقت شود و در نظر گرفته شود. انتخاب یک شرکت باربری معتبر و حرفه ای می تواند به شما دراین زمینه کمک کند.

شرکت مدارابار با نرخ اتحادیه حمل اثاثیه منزل اصفهان در تمام مراحل بسته بندی ، حمل بار به فرودگاه یا بندر ، اخذ مجوز ، تشریفات گمرکی و … پیشرو در تمام زمینه ها بوده و می تواند بهترین گزینه باشد.

 

Shipping abroad - حمل بار به خارج از کشور

 

 

حمل بار به خارج از کشور با مدارابار

راههای ارسال بار به خارج از کشور

پست بین المللی – ارسال بار به خارج از کشور

انواع سرویس های ارسال کالا عبارتند از:

روش های ارسال بار به خارج از کشور

حمل بار به خارج از کشور از طریق هوایی

حمل بار به خارج از کشور از طریق دریایی:

هزینه ارسال بار به خارج از کشور

روشهای مناسب برای بسته‌بندی بار مسافری برای خارج از ایران

 

حمل بار به خارج از کشور با مدارابار

 

راههای ارسال بار به خارج از کشور

بیشترین دردسری که افراد برای سفر طولانی مدت به خارج از کشور دارد.  که معمولا برای ادامه تحصیل به کشورهای اروپایی، امریکا، استرالیا، کانادا و … مهاجرت می‌کنند. که ناچار به زندگی در مدت زمان طولانی می باشند که تحصیلات خود را تکمیل کنند. و برخی برای مدت زیاد برای کار یا به صورت کامل مهاجرت می کنند.

به این خاطر نگرانی انها اضافه باری که بیشت وسایل مورد علاقه خود را می خواهند انتقال بدهند. که شاید تمام اثاثیه منزل خود (مانند لوازم صوتی تصویری، لوازم آشپزخانه، لوازم شخصی، فرش و قالی، حتی مبلمان و میز و صندلی و غیره) باشد که توسط حمل اثاثیه منزل دراصفهان میتوان این مشکل را حل کرد.

پست بین المللی – ارسال بار به خارج از کشور

چند سالی می‌شود که پست بین المللی وارسال بار به خارج از کشورازدوش شرکت ملی پست ایران برداشته شده و به بخش  خصوصی و شرکت های حمل و نقل هوایی واگذار شده است. این اتفاق را می‌توانیم یک پیشرفت برای صنعت حمل و نقل بین المللی ایران بدانیم.

از میان روش های انتقال وارسال بار به خارج از کشور از طریق هوایی راحت ترین راه است. که با انتخاب ما می تواند انتخاب مناسب برای شما باشد. حمل اثاثیه منزل اصفهان ارسال کالارا با کیفیت وبدون اسیب ودیگررهگیری مرسولات توسط مشتری،سرعت بالا،قیمت تضمینِ سلامت کالا در مسیر حمل و نقل تا رسیدن به مقصد افتخار همراهی شما عزیزان را دارد تا آسودگی و خیالی راحت بابت ارسال کالا داشته باشید.

انواع سرویس های ارسال کالا عبارتند از:

  • DTD درب به درب
  • ATD فرودگاه مبدا تا درب مقصد
  • ATA فرودگاه تا فرودگاه
  • DTA درب مبدا تا فرودگاه مقصد
  • DDP یا خرید، حمل، ترخیص و تحویل

روش های ارسال بار به خارج از کشور

Methods of sending goods abroad - حمل بار به خارج از کشور

حمل اثاثیه منزل اصفهان با درنظرداشتن این که در کشورماهمانند کشورهای دیگرحجم بسیارزیادی را به نقاط مختلف جهان ارسال می کنند. که با در نظرداشتن خصوصیات و ویژگی های هر یک از کالاها مانند وزن، اندازه، قابلیت فاسد شدن و زمان رسیدن و ..

با درنظر داشتن این شرایط می توان از یکی از روش های ریلی، هوایی، زمینی و دریایی برای ارسال بار استفاده نمود. ارسال کالا به خارج از کشور روش حمل و نقل هوایی می باشد.

حمل بار به خارج از کشور از طریق هوایی

برای حمل بار به خارج از کشور به روش حمل اثاثیه منزل دراصفهان هواپیما‌های خاصی وجود دارد. که از نظر ابعاد نسبت به هواپیماهای مسافربری بسیار بزرگ‌تر هستند. این هواپیماها ساختمانشان به صورتی طراحی شده که مخصوص باربری می باشد. به دلیل حمل بارهایی با اندازه ها وحجم ها متفاوت می باشد نیاز به هواپیماهایی با اندازه های بزرگ نیاز می باشد. تمامی این مراحل توسط حمل اثاثیه منزل اصفهان انجام می شود.

کارگر اسباب کشی اصفهان

حمل بار به خارج از کشور از طریق دریایی:

در این روش برای حمل بار مسافرانی که قصد مهاجرت ویا تحصیل در کشوردیگرمی باشند مورد استفاده قرارمی گیرد. با این نوع حمل ونقل وسایل یا بار مسافران وحتی تاجران بازرگانان. (تجار و یا شرکتهای تجاری و بازرگانی) بسته بندی واماده جابجایی می شود. که توسط کانتینرهای مشخص بعد کشتی های باری و به کشور مقصد ارسال می شوند. حمل اثاثیه منزل اصفهان دراین روش ازحمل اثاثیه با اطمینان کامل بدون اسیب به بارهای حساس به مقصد مورد نظرارسال می شود.

 

هزینه ارسال بار به خارج از کشور

حمل اثاثیه منزل دراصفهان علاوه برشرایط حاکم بر کشورکه درهزینه ها تاثیرمستقیم دارد. عوامل متفاوت دیگرهم در قیمت نهایی ارسال باربه خارج از کشورتاثیردارد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم:

  • روش باربری که می تواند زمینی، هوایی، ریلی یا دریایی باشد
  • نوع اجناس و شرایط نگهداری از آن ها
  • حجم کالاها و اجناس
  • قیمت های پایه شرکت های حمل اثاثیه منزل دراصفهان

در انتخاب روش انتقال بار توسط هواپیما نوع شرکت هواپیمایی داخلی یا خارجی بودن تاثیر مستقیمی برهزینه تمام شده ارسال بار به خارج از کشور دارد به این دلیل که هر ایرلاین دارای تعرفه های خاصی برای ارسال بار می باشد.

اماحمل اثاثیه منزل اصفهان در حمل و نقل زمینی با توجه به واحد کیلوگرم هزینه ها مشخص می شود که اگر وزن بالا باشد هزینه ارسال آن بالاتر می باشد. ودیگردلیل که می تواند بر هزینه تمام شده تاثیر بگذارد می توان گفت که تعرفه خدمات حمل بار به نقاط مختلف جهان از جمله کشورهای قاره آسیا، اروپا و … متفاوت است.

اگر به طور جدی قصد به جابجایی بار اثاثیه به روش زمینی می باشید. باید ازتعرفه دقیق شرکت های مختلف درمقصد مورد نظررا برسی کنیم و تماس حاصل نمایید و هزینه های تمام شده ان هارا مقایسه کنیم. که بتوانیم انتخاب به صرفه ای ازنظر قیمت داشته باشیم حمل اثاثیه منزل دراصفهان این تمام اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد.

روشهای مناسب برای بسته‌بندی بار مسافری برای خارج از ایران

Suitable methods for packing passenger luggage for outside of Iran - حمل بار به خارج از کشور

درحمل اثاثیه منزل اصفهان برای ارسال بار تمام نکات مهم که درحفظ و سلامت باربه صورت دقیق اجرا می کند. مانند متریال با کیفیت و استاندارد مانند: نایلون‌های حبابدار، کاغذ ضربه گیر، کارتن‌های مخصوص مدارابار.  (این کارتنها به صورت اختصاصی با آرم شرکت حمل اثاثیه منزل دراصفهان طراحی واجرا می شود ومناسب ترین نوع کارتن برای بسته‌بندی باروکالای مسافران می‌باشد.)  پالت پلاستیکی و سایر تجهیزات باربری و حمل و نقلکه در حمل اثاثیه منزل در اصفهان اجرا می شود.

حتما بخوانید:  باربری وانت و خاور حمل یخچال ساید در اصفهان

با دریافت خواسته مشتری برای انتقال بار مورد نظرش به نقطه مشخص شده از طریق هوایی و تایید شد. کارکنان حمل اثاثیه منزل اصفهان به محل بار فرستاده می‌شوند که تمام بار مسافران به صورت استاندارد بسته‌بندی می‌کنند. بعد برروی پالت ها قرار داده می شوند و ثابت می شود که با استفاده نایلکس و تسمه فیکس شد.

که این اقدامات با استفاده از لیفتراک دستی و  تسمه‌های خاص صورت می گیرد. مرحله دیگر که با استفاده از ون یا کامیونت شرکت حمل اثاثیه منزل دراصفهان  که ارم شرکت مدارابار روی تمام وسایل نقلیه ما هک  شده انجام می‌شود به فرودگاه انتقال پیدا می کند.

عنوان اصلی: تفاوت اسباب کشی منزل در ایران و خارج از کشور

 

خدمات جابه جایی | اسباب کشی منزل در اصفهان (modarabar)

این بسیار مهم است که برخی از شرکت ها که وسایل نقلیه بزرگ دارند.  می توانند جهت حمل لوازم به خارج از کشور مفید باشند. شاید شما درباره تفاوت هزینه های داخل و خارج ار کشور آگاهی زیادی نداشته باشید. زمانی که از قیمت های  حمل جاده ای  آگاه شوید بدون شک از این اختلاف قیمت شگفت زده می شوید.

ولی واقعیت این است که اختلاف بیشماری بین آن ها وجود دارد. اولین اختلاف از لحاظ قیمت است. باید بدانید که به طور معمول هزینه باربری در پایتخت نسبت به شهرستان زیادتر است. چون هنگام انتقال نیاز به پرسنل های بیشتر باشد. ولی باید گفت که درپایتخت وسایل نقیله سنگین زیاد و جود و خیلی از آن ها بین المللی هستند.

 

نکات مهم دیگر تفاوت اسباب کشی جهت حمل و نقل

از نکات بارز دیگر انتقال و حمل و نقل به شهرهای دیگر است. هنگام جمع آوری طوری که قبلا به آن پرداختیم ایمن بودن و مهم بودن دو اصل بسیار اساسی است. مسولین شرکت مدارابار اطلاع دارند که  مشتریانشان بسیار حساس هستند. و نمی خواهند تحت هیچ شرایطی صدمه به وسالشان بخورد.. این شرکت بسیار مجرب برای حمل لوازم به خارج از کشور می باشد. اسباب کشی منزل در اصفهان پس از تهران رتبه دوم برای حمل لوازم به فراتر از مرزها را دارد .

رعایت کردن امنیت جهت حمل بارها  توسط مدارابار به خارج از کشور

این شرکت به لحاظ زبده و مجرب بودن با شرکت های تهرانی برابری می کند.  ولی برای حمل لوازم به خارج از کشور مشکلات چندانی ندارد از این رو منحصر به فرد می باشد. البته باید گفت که سختی های برای این شرکت هست که با برنامه های منظم آن ها حل شود.

در واقع اسباب کشی منزل در اصفهان در چند سال اخیر روند روبه رشدی داشته است.و باید گفت کارکنان و کارگران این شرکت دو شیفتی کار می کنند تا بتوانند با استاندارهای جهانی رقابت کنند. این شرکت برای به کارگیری های نیروهایش دقت زیادی می کند. چون برای مثال برخی اشخاص که قصد عزیمت به خارج از کشور را دارند لوازمشان به ما می سپارند. و ما با بعضی شرکت هواپیمایی در این زمینه قرار داد بسته ایم.

عقد قرارداهای هواپیمایی جهت اسباب کشی منزل در اصفهان

به طور عادی توصیه میشود که از شرکت های معتبر برای حمل لوازم به خارج از کشور بهره بگیرید. شما می توانید با هماهنگی های قبلی با شرکت های حمل و نقل  استفاده کنید. انتخاب یک شرکت مناسب که خیالتان آسوده باشد سخت است .ما به شما توصیه میکنیم شرکت  modarabarرا مشاهده کنید و خودتان تفاوت را بفهمید.همچنین باید بدانید که شرکت ما وسایل شما را به طور مستقیم به شهر مقصد می رساند.

در برخی از شرکت های واسطه های زیادی هست که هدفمان به حداقل رساندن آن ها می باشد.به عنوان  نمونه اگر شما می خواهید به بروکسل بروید .و آن خط هواپیمایی تا بلژیک پرواز دارد. شاید بارهای شما چند روز در مکانی نگه داری شود که این برایتان هزینه بر است.

تفاوت عمده اسباب کشی منزل در ایران و خارج

متاسفانه از تفاوت های شاخص بین ایران و کشور های خارجی به ویژه کشورهای پیشرفته پرداخت نکردن هزینه گمرک است.که در سال های اخیر به علت تحریم های اقتصادی در ایران وضعیت بدتر از قبل هم شده است. و حمل لوازم به خارج از کشور سخت شده است.

اما شرکت های اسباب کشی منزل در اصفهان در تلاش بوده این مشکل را با برنامه ریزی مشخص حل کند. از جمله بهترین شرکت ها در این زمینه (modarabar)  می باشد. این شرکت سعی کرده از راننده های مسلط به زبان نیز استفاده کند. که این راه حل و ایده ای تازه ای می باشد. در شرکت های خارجی بر خلاف ایرانی هزینه گمرک پرداخت نمی شود که باعث سهولت در کارها می شود.

شیوه های فرستادن حمل  لوازم به خارج از کشور

Methods of sending goods abroad 1 - حمل بار به خارج از کشور

در کشور ما مانند بقیه کشور ها هر سال وسایل زیادی به فراتر از مرزها فرستاده می شود. با ویژگی ها مانند  وزن، و زمان رسیدن می توان از روش های انتقال  برای ارسال بار بهره نمود. از کالا های مهم برای جا به جایی  می توان به  لوازم منزل، لوازم تجاری،تجهیزات صنعتی و … ذکر کرد.

یکی از جدیدترین شیوه های انتقال  و ارسال کالا به خارج از کشور روش حمل و نقل هوایی می باشد. تمامی روش های ارسال بار در کنار تمام مزایایی که دارند دارای معایبی نیز می باشند. با مدارابار  با فرستادن وسایل به فراتر از مرزها اطلاع پیدا می کنید. امیدواریم شرکت اسباب کشی منزل در اصفهان بتواند برایتان مفید باشد.

مهم ترین تفاوت اسباب کشی ایران و خارج از نظرتان چیست؟

به نظر بنده تفاوت در هزینه ها که در خارج به مراتب ارزان تر است

بهترین شرکت از نظرتان کجاست؟

بنده به تازگی با یک شرکت به نام مدارابار در اینترنت اشنا شدم که بسیار زبده است

مهم ترین ویژگی این شرکت ؟

زمان بندی مناسب برای حمل و نقل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید!