مدارا بار
شبانه روزی

کاور اسباب کشی

اکثر افراد برای تمیز نگه داشتن وسایل خود از کاور اسباب کشی در اصفهان استفاده می کنند. این وسایل برخی جنبه ی تزیینی داشته و برخی کاربردی تر هستند. اما نکته ی مشترک این وسایل این است که باید در برابر ضربه ها و آسیب ها از آنها مراقبت کرد. چرا که مردم دوست دارند آنها را تا مدت ها تمیز و نو نگه دارند.

حال می خواهیم بدانیم راهکار مراقبت از این وسایل چیست؟ و چگونه باید در اسباب کشی از این وسایل مراقبت کرد؟ کاربرد این کاورها برای جابجایی کمد ، تخت و تشک و … است و همینطور کمک می کند که این وسایل را سریعتر جابه جا کرد.

کاورها سایزهای مختلفی دارند و بسته به نوع وسیله ای که می خواهید جابه جا کنید در سایزهای مختلف تهیه می شود.

 

Furniture cover in Isfahan - کاور اسباب کشی

کاور اسباب کشی برای اثاثیه منزل

  • کاور اسباب کشی منزل
  • کاربرد کاور خوشخواب و تشک  در اسباب کشی منزل
  • استفاده از بقچه های زیپ دار برای اسباب کشی منزل
  • استفاده از کاور لباس در بسته بندی لباس ها
  • کاور مبل در کاهش آسیب به مبلمان موثر است
  • استفاده از بقچه های زیپ دار برای حمل اثاثیه منزل اصفهان
  • کاور فرش و پوشاندن فرش ها در اسباب کشی
  • موارد استفاده از ساک زیپ دار در اسباب کشی
  • نحوه استفاده از وکیوم بگ ها در اسباب کشی

این روزها بسیاری از افراد به دنبال اسباب کشی و جابجایی به منطقه و یا شهر دیگری هستند. اسباب کشی یک پروسه حساس و گاهی چالش برانگیز است که معمولا نیازمند توجه و دقت بالایی است و کار هر کسی هم نیست.

استفاده از کاور برای لوازم در حمل اثاثیه منزل در اصفهان مزیت های زیادی دارد. استفاده از لوازم تخصصی بسته بندی دراسباب کشی باعث راحتی و سرعت در حمل میشود. در اینجا چند نمونه از انواع کاور را برای شما بازگومیکنیم.

Furniture cover in Isfahan  - کاور اسباب کشی

 

کاربرد کاور خوشخواب و تشک  در اسباب کشی منزل

معمولا افراد حساسیت زیادی روی تشک و لوازم خواب خود دارند. کثیف یا پاره شدن تشک و خوشخواب ممکن است در اسباب کشی منزل اصفهان باعث ناراحتی و آزردگی خاطر شود. پس تمیز نگه داشتن آن اهمیت زیادی دارد. میتوان قبل از اسباب کشی دور آنها را با سلفون یا نایلون هایی که عریض هستند بپوشانیم. به دلیل سنگینی خوشخواب ها این کار ممکن است کمی مشکل باشد. بهترین کار در این زمینه استفاده ارکاورهای مخصوص برای این کار است. استفاده از این کاورها باعث سرعت عمل در بسته بندی خوشخواب ها خواهد شد. استفاده از نایلون ممکن است موجب لیز خوردن حین حمل و نقل شود.

استفاده از بقچه های زیپ دار برای اسباب کشی منزل

این محصول در فروشگاه ها به وفور یافت میشود و دارای رنگ و طرح های متنوعی است.این محصول بعد ازاسباب کشی قابل شستو می باشد. بیشترین کاربرد آن برای بسته بندی البسه و پتو می باشد. از معایب این محصول مقاوم نبودن این محصول در اسباب کشی منزل اصفهان است.

حتما بخوانید:  حمل گاو صندوق در اصفهان
بسته بندی و حمل وسایل سنگین

استفاده از کاور لباس در بسته بندی لباس ها

خانم ها حساسیت زیادی برای لباس های خود دارند. در صورت کثیف شدن  لباس های مجلسی باید هزینه زیادی را به خشک شویی دهید. خراب یا چروک نشدن لباس های مجلسی در حمل اثاثیه منزل اصفهان از اهمیت بالایی برخوردار است. بهتر است آخرین وسیله ای که بسته بندی میکنید لباس ها باشد. آنها را داخل چمدان به صورت مرتب قرار دهید. در صورتی که همه انها در چمدان جا نشدند انها را داخل کاور قرار دهید. استفاده از کاور لباس محافظت خوبی در برابر هر گونه اسیب می کند. میتوان آنها را در کارتن های مخصوص حمل لباس قرار دهید. کاورهای لباس داری انواع زیپ دار و ساده هستند. شرکت مدارابار دارای انواع کاور و کارتن بسته بندی است.

اسباب کشی - کاور اسباب کشی

 کاور مبل در کاهش آسیب به مبلمان موثر است  

استفاده از کاور مبل یکی از ضروریات در حمل اثاثیه منزل اصفهان می باشد. مبلمان ممکن است در حین حمل خراش برداشته یا شکسته شوند. میتوان دور مبل را با سلفون یا پلاستیک پوشاند. ولی استفاده از کاور مبل میتواند تمام قسمتهای مبل را بپوشاند وصدمه کمتری به مبل وارد شود.

استفاده از بقچه های زیپ دار برای حمل اثاثیه منزل اصفهان

این محصول در فروشگاه ها به وفور یافت میشود و دارای رنگ و طرح های متنوعی است.این محصول بعد ازاسباب کشی قابل شستو می باشد. بیشترین کاربرد آن برای بسته بندی البسه و پتو می باشد. از معایب این محصول مقاوم نبودن این محصول است. برای اطمینان بیشتر در اسباب کشی منزل اصفهان دور آن را با طناب محکم ببندید.

نکات اسباب کشی اداره و حمل لوازم اداری

کاور فرش و پوشاندن فرش ها در اسباب کشی

اگر بعد از اسباب کشی قصد ندارید فرشها را به قالیشویی دهید باید در حمل آن دقت زیادی کنید. نگرانی از کثیف شدن فرش ها حین حمل یکی از دغدغه های اسباب کشی در اسباب کشی منزل اصفهان است. استفاده از کاورهای فرش  در حمل اثاثیه منزل اصفهان میتواند کمک شایانی به این امر کند.

موارد استفاده از ساک زیپ دار در اسباب کشی

معمولا از ساک های زیپ دار برای بسته بندی پتو، بالش، رختخواب  در اسباب کشی منزل اصفهان استفاده می شود. جا به جایی رختخواب سختی هایی از جمله به هم ریختگی  را در حمل اثاثیه منزل اصفهان به همراه دارد. برای بسته بندی البسه استفاده از ساک های زیپ دار میتواند گزینه مناسبی باشد. بعد از اسباب کشی نیز میتوان از آنها برای دسته بندی در کمد نیز استفاده کرد.

نحوه استفاده از وکیوم بگ ها در اسباب کشی

وکیوم بگ ها برای کاهش حجم البسه، رختخواب، پرده ها در اسباب کشی منزل اصفهان به کار می رود. این محصول برای اجناسی به کار میرود که با فشار دادن آن بتوان حجم آن را کاهش داد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید!