مدارا بار
شبانه روزی

ماشین باربری اصفهان

ماشین باربری اصفهان

مجموعه مدارابار با در دست داشتن انواع ماشین باربری اصفهان و خدماتی همچون باربری بین شهری اصفهان به عنوان یکی از بهترین مراکز فعال در زمینه ی حمل و نقل بتر در شهر اصفهان شناخته شده است. افتخار شرکت ما ارائه ی خدمات با کیفیت به مشتریان عزیز می باشد.

تمامی آنچه که از یک شرکت باربری انتظار دارید را می توان با شرکت مدارابار تجربه کنید. برای جابجایی اثاثیه منزل ، اداره ، و حمل انواع بار داخل شهر اصفهان و اطراف آن تنها کافیست با شماره های درج شده تماس بگیرید و از خدمات این شرکت استفاده کنید. سالها تجربه ی کاری ، کارکنان ماهر و حرفه ای و همچنین ماشین های جدید و به روز از ویژگی های شرکت ما است.

انتخاب کامیون باربری اصفهان

اجاره کامیون ماشین باربری اصفهان برای آحاد مردم بسیار حایز اهمیت میباشد، اما این همیشه به آن اندازه که شما فکر می کنید آسان نیست و عدم انتخاب درست کامیون اسباب کشی منزل اصفهان می تواند منجر به یک فاجعه در حمل و نقل اسباب و اثاثیه شود. به عنوان مثال، اگر یک کامیون را با فضای ذخیره سازی کمتر نسبت به میزان وسایل و نوع اموال تان انتخاب کنید، باید کامیون را تخلیه کنید.بهتر است شرکت اسباب کشی اصفهان راهنمایی بگیرید.

و ماشین باربری اصفهان یا کامیون حمل بار بزرگتری را اجاره کنید. یا تصمیم بگیرید که چند راهکار دشوار را انتخاب کرده و انجام دهید، مانند حذف برخی از موارد که لزوم کمتری جهت ارسال بار به خانه جدید دارند. و برعکس اگر برای حمل اثاثیه منزل اصفهان فضای انتخابی کامیون ویا ایسوزوی مورد نظر زیاد باشد نیز احتمال آسیب رسیدن به وسایل خانه زیاد میباشد.

 

باربری - ماشین باربری اصفهان

 

 

 کامیون حمل اثاثیه برای اجاره :

در حمل اثاثیه منزل اصفهان برای انتخاب ماشین حمل اثاثیه یک قاعده کلی وجود دارد.  که برای هر اتاق حدود 3 فوت مکعب فضای اختصاص داده شود. با استفاده از این قاعده، اجاره کامیون 24 کیلوگرمی بایست. بتواند فضای کافی برای ذخیره سازی و بارگیری هشت اتاق دارای وسایل کامل و مورد نیاز را تامین کند. البته این محاسبات تقریبی است و نمیتوان به طور یقین به این مطلب اشاره کرد.لیست بهترین باربری های اصفهان را چک کنید.

نکته ای دیگر: در پایان روز، احتیاط را رد کنید. و یک کامیون حمل اثاثیه را که کمی بیشتر از برآورد شماست اجاره کنید. و تا اسباب کشی وسایل شما کمتر دچار آسیب دیدگی شود. و کارآمدتر انجام شود.

 اثاثیه شامل بارهای سنگین یا سبک

مسافت میان مبدا و مقصد  جابجایی درون شهری و بین شهری زمان تحویل بار  نوع مسیر و جاده انتخاب شده میان مبدا و مقصدو سایر موارد….

به طور معمول اگر قصد ارسال بار به شهرستان های دیگر را دارید و مسافت اسباب کشی طولانی است بهتر است از انواع سرپوشیده ماشین ها استفاده کنید. این کار امنیت بار شما را به میزان زیادی افزایش می دهد. و راننده نیز با اطمینان خاطر بیشتری می تواند روی رانندگی خود تمرکز کند.

انتخاب کامیون باربری در اصفهان

انتخاب کامیون ماشین باربری در اصفهان مناسب در حمل اثاثیه منزل اصفهان بسیار حایز اهمیت میباشد. پس برای انتخاب این موضوع بسیار دقت کنید. چون انتخاب ماشین حمل بار بسیار مهم است.

 انواع تریلی ها برای باربری در اصفهان چیست :

  1. تریلی کفی
  2. تریلی ترانزیت
  3. تریلی لبه دار
  4. تریلی کمپرسی
  5. تریلی بغل بازشو
  6. تریلی یخچالی
  7. تریلی تیغه
  8. تریلی 40 فوت
  9. تریلی 20 فوت

 

 

Isfahan truck  - ماشین باربری اصفهان

 

 

کامیون خاور ماشین باربری

برای اینکه اسباب کشی آسانی داشته باشید باید کامیونه درستی انتخاب کنید.در انتخاب کامیون خاور نباید فقط با چشمتان بزرگی و خوب بودن کامیون را چک کنید .بلکه باید به نکات دیگری نیز توجه کرد.پس در انتخاب کامیون به چشمان خودتان اعتماد نکنید .و به تمام نکاتی که در اینده خواهیم گفت توجه کنید.

شماباید بدانید که برای حمل و نقل وسایل منزلتان به چه نوع ماشینی نیاز دارید .در ادامه نکات و خصوصیاتی که یک کامیون حمل اثاثیه باید داشته باشد گفته میشود .ان متن رابا دقت بخوانیدو در انتخاب کامیون خود خیلی دقت داشته باشید.

 

کرایه کردن کامیون برای باربری

شرکت های ماشین باربری در اصفهان علاوه بر توجه به اندازه کامیون میتوانند مقداربار شما را تخمین بزنند. وبه شما بگویند برای جابجایی لوازم منزلتان به چه نوع کامیونی احتیاج دارید . به عنوان مثال کامیونی بااندازه ی 20 فوت مکعب ابزارو لوازم سه اتاق رادر خودجای دهد.ولی این اعداد تقریبیست و اندازه و سایز کامیون به نوع لوازم منزل شما بستگی دارد. وبا توجه به اندازه وسایل ونوع انها کامیون مشخص میشود. ولی اگرشما فقط یک دست مبلمان یا یک میز نهار خوری کوچک دارید. برای حمل این لوازم به کامیون کوچک تری نیازدارید.

 

مهم بودن باربری

شما بدون کرایه کردن کامیون نمیتوانید لوازم منزلتان را از مکانی به مکان دیگر ببرید. پس کرایه کامیون اهمیت زیادی در اسباب کشی دارد ولی بااین وجود برای کرایه کامیون باید هزینه پرداخت کنید.کرایه کردن کامیون با سایز و ابعاد مناسب مسعله ی خیلی مهمی است.

زیرا اگر کامیون بزرگ تری نسبت به وسایل منزلتان بگیرید. باید هزینه ی اضافه ای بپردازید پس باید اندازه کامیون متناسب با وسایل منزلتان باشد. شما باید کامیونی کرایه کنید که برای حمل وسایل شما کوچک نباشد. ولی درعین حال بزرگ هم نباشدزیرا اگر کامیون فضای خالی داشته باشد وسایل شما اسیب میبیند.

 

 ابعاد کامیون برای حمل اثاثیه 

اندازه ی هر کامیون با کامیون دیگر متفاوت است. و هر کامیون برای بردن لوازم و وسایل مشخصی ساخته شده است. شرکت های بزرگ مانند شرکت مدارابار دارای ده ها کامیون برای حمل اثاثیه است . تنوع کامیون ها به خاطره این است که هرکامیونی متناسب باوسایل وابزار خانه مشتری ها استفاده میشود.محیط داخل کامیون از سقف تا کف محاسبه میشود. که واحد ان نیزمتر مکعب است .هر کامیونی که شما کرایه میکنید باید تمام قسمت های کامیون باوسایل شما پر شود. ولی بیشتر افرادی که کامیون کرایه میکنند نمیتوانند ان را کامل پر کنند و فضا خالی میماند.

 

Truck dimensions for transporting furniture - ماشین باربری اصفهان

ماشین حمل اثاثیه منزل اصفهان

شما برای اینکه یک کامیون خوب اننخاب کنیدباید با نوجه به تعداد وسایل خودتان نوع کامیون را مشخص کنید.بهترین کاراین است که با توجه به تعداد اتاق هایتان ومقدار وسایلی که داخل ان دارید. کامیون خود راانتخاب کنید.یا اگر در این کار مشکل دارید از شرکت باربری کمک بگیرید این شرکت ها میتوانند. ماشین حمل اثاثیه منزل اصفهان با چند سوال مقدار بار شما را حدس بزنند وکامیونی مناسب برای شما انتخاب کنند. برای مثال اگرتعداد مبل هایتان زیاد باشد ان ها حجم با را بیشتر میکنند. و یک کامیون دیگربرای شما انتخاب میکنند.

بسته بندی کردن وسایل در کامیون

فرض کنید یک مغازه ی بزرگ بخواهد اسباب کشی کندو ازجایی به جای دیگرمنتقل شود. کاملا مشخص است کامیونی که این مغازه بایدکرایه کند با کامیونی که برای یک مغازه کوچک باید کرایه شود. متفاوت است حال برای جابجایی اسانتر وسایل وچیدن انها در کامیون بهتر است وسایل را بسته بندی کنیم. برای جابجایی مبلمان بهتراست که لوازم مبلمان را ازهم جدا کنیم.و انها رابه صورت مجزا حمل کنیم.این کار به حداکثر رساندن محیط داخل کامیون کمک میکند و کامیون پر میشود.

گذاشتن وسایل

جداکردن لوازم مبلمان از هم دیگر به شماکمک میکند که انها را راحت تر جابجا کنید. واز وزن سنگین ان بکاهیدبرای مثال شمامیتوانید پایه های میزناهار خوری از وزن ان بکاهید. و ان را اسان جابجا کنید در مرحله ی بعد تمام کشوهای کمدهارا جداکرده. و انهارا به صورت مجزاداخل کامیون بچینید که هم وزن کمدها سبک تر شود. هم جابجایی انها راحت تر شود.درزمان چیدن وسایل داخل کامیون هابهتر است وسایل کوچک را بالای مبلمان ها قرار دهید. که از خردشدن و یاشکستن انها جلو گیری کنید.

برای اسباب کشی ابتدا سنگین ترین لوازم را جابجا کنید .و بعد از آن سراغ وسایل و ابزارکوچک وسبک بروید. برای مثال ابتدایخچال و لباس شویی و … شروع کنید. وسپس سراغ قوه ساز و … بروید .لوازم بزرگ و سنگین را پایین کامیون ها بگذارید. که وسایل کوچک شمارا خردنکند برای اینکه کامیون فضایه خالی نداشته باشد. و از تمام فضای ان استفاده کنید وسایل رابه صورت عمودی بگذارید که فضای کمتری را اشغال کند. برای اینک تخت خواب هاخراب نشود از پتو استفاده کنید. این کارباعث میشود لوازم شما اسیب نبیند.

برای اسباب کشی باید از چه نوع کامیون هایی استفاده کرد؟

باید با توجه به وسایل و ابزار خود نوع کامیون را مشخص کنید

از چه کسی برای انتخاب کامیون مناسب برای اسباب کشی کمک بگیریم؟

از خود شرکت هایی که کارشان ماشین باربری در اصفهان است میتوان کمک گرفت.

  • با توجه به بررسی­های انجام شده، هر نوع کامیون مختص انجام فعالیت­های خاصی طراحی شده. که براساس وزن و نوع باری که حمل می­کند،­ متفاوت خواهد بود.
  • در این مقاله با انواع کامیونت های باربری و دسته بندی آنها آشنا خواهیم شد. و در انتها می­توانید متناسب با نوع وسایل و مقدار بار، بهترین و بصرفه­ ترین کامیون را برای اثاث­کشی به منزل جدید انتخاب کنید.

    باربری در اصفهان:

    الف) بهترین وسیله نقلیه برای اثاث­کشی سوییت یا منزل یک خوابه: کمترین ظرفیت حمل بار متعلق به وانت هاست. که در حدود 500 تا 2000 کیلوگرم، متناسب با نوع وانت متغیر خواهد بود. از انواع وانت به ترتیب ظرفیت می­توان به وانت پراید (محصول سایپا)، وانت پیکان، وانت آریسان ایرانخودرو یا وانت نیسان اشاره نمود.

    توجه داشته باشید جابجایی بار بیش از حد مجاز هر وسیله نقلیه، بسیار خطرناک و غیرقانونی خواهد بود. در نتیجه اگر وسایل کمی دارید (مثلا چند تخته فرش و کارتن با گاز ، یخچال و میز و صندلی ) از وانت استفاده کنید. در غیر این صورت فقط بخشی از وسایل منزل را با وانت جابجا کنید. اگر به وسایل نقلیه بزرگتر دسترسی ندارید، می­توانید در چندین نوبت به کمک وانت اثاث­کشی منزل را انجام دهید.

     

    البته از نظر ایمنی بار و سرعت انتقال، وانت با خاور اصلا قابل مقایسه نیست. و احتمال آسیب دیدن وسایل خصوصا در مسافت­های طولانی بسیار بالاست.

    ب) بهترین وسیله نقلیه برای اثاث­کشی منزل یک خواب به بالا:

    بهترین ماشین برای اثاث­ کشی ­های خانگی، کامیون­ها یا اصطلاحا (خاورها) می­باشند. آنها برای حمل بارهای بیشتر از دو تن بهترین گزینه محسوب می­شوند و حداکثر شش تن ظرفیت بارگیری دارند.

    جابجایی کل اثاثیه یک منزل متوسط برای آنها فقط با یک بارگیری میسر خواهد بود.

     

    ج) وسایل نقلیه فوق سنگین جهت بارهای بالای شش تن:

    این ماشین­ها عموما کالاهای تجاری با حجم بسیار بالا را جابجا می­کنند. شاید شما آنها را با اسم تریلی هجده چرخ شنیده باشید. آنها در حدود 20 الی 40 تن ظرفیت حمل بار داشته و حتی انواع دیگر آنها یا 100 تن قابلیت حمل بار دارند. در ادامه به معرفی انواع کامیونت­ها بصورت تخصصی خواهیم پرداخت.

    بهترین کامیون اثاث­ کشی

    مهمترین معیار انتخاب کامیون اثاث­کشی، حجم وسایل منزل است. اکثرا باربری­های حرفه­ای، به کمک متراژ منزل و تعداد اتاق­ها، حجم و وزن وسایل را تخمین می­زنند! البته این امر به کمک تجربه و تخصصی که در این زمینه دارند امکان پذیر است.

    ولی با توجه به اینکه مقداری فضای خالی در کامیون بهتر از کمبود فضا می­باشد. باید با دیدگاه بدبینانه مقدار فضای لازم را تخمین بزنید تا با کمبود جا مواجه نشوید. البته نحوه چینش بار در کامیون تاثیر بسیار زیادی در استفاده از فضای کامیون دارد.

    در نتیجه بکارگیری یک شرکت باربری معتبر و کارآزموده از کلیدی ترین نکات اثاث­کشی خواهد بود و از اتلاف زمان و هزینه جلوگیری خواهد کرد.

     

    خاورهای باربری در اصفهان 

    1-خاور روباز

    خاور روباز اولین نوع کامیونت و خاور هستند. زمانی که بار حساسیت کمتری دارد و نیاز به مراقبت­های ویژه ندارد، از این خاورها استفاده می­شود. مواردی مثل حمل میوه و تره بار، مصالح ساختمانی، فلزات و غیره.

    2-خاور مسقف

    این کامیونت­ها به روکش­های پارچه ای یا سقف­های فلزی مجهز شده و گزینه های مناسبی برای محافظت از بار می­باشند. معمولا به کمک موکت و تجهیزات ضربه گیر، از ابزار و وسایل داخل کامیون محافظت می شود.

    بارهایی که در خاورهای مسقف قرار می گیرند عموما وسایل حساسی هستند که به مراقبت بیشتری نیاز دارند. مانند: مبلمان، وسایل منزل، لوازم اداری و غیره.

    3-خاور کمپرسی

    خاورهای کمپرسی، به جک هیدرولیکی مجهز می باشند. وظیفه این جک­ها بلند کردن کابین و سرازیر کردن بار از انتهای کابین می­باشد. این خاورها در جابجا کردن مصالح ساختمانی مثل شن، ماسه و سنگریزه نقش مهمی ایفا می کنند.

    4-خاور بغل بازشو

    وسایلی که دارای ابعاد خاص هستند یا اصطلاحا (بدبار) گفته می­شوند همچون مبلمان و بعضی اثاثیه اداری باید به شیوه عرضی بارگیری شوند. خاورهای بغل بازشو مجهز به درب هایی در بغل کامیون هستند که این امر را بسیار سریعتر و ساده­تر می­سازند.

    5-خاور یخچالی

    خاورهای یخچالی همانطور که از نامشان پیداست به یک سردخانه مجهزند که قابلیت تنظیم دمای داخل کابین را برای کاربر فراهم می­کند. درصورتی که مواد فاسد شدنی مثل گوشت، مواد منجمد و غیره را حمل می­کنید، این کامیونت ها بهترین گزینه برای شما خواهند بود. خصوصا اگر در هوای شرجی و مسافت­های طولانی رانندگی می­کنید.

    6-کامیون مخلوط‌کن (میکسر)

    کاربرد اصلی این ماشین­ها در صنایع ساختمانی می­باشد.

    چراکه مخازن آنها مخصوص حمل و مخلوط کردن ملات بوده و از سفت شدن آن جلوگیری خواهد کرد.

    این امر به کمک مخرن گردان پشت کامیون انجام می­شود. بعضی از آنها با دور کند کار می­کنند. (در حدود 2 تا 5 دور در دقیقه) و بعضی با دور تند بتن را مخلوط می­کنند. (حدودا 7 تا 13 دور در دقیقه)

     

    Isfahan intercity freight - ماشین باربری اصفهان

    لیست باربری اصفهان

    در این بخش لیست برخی از شرکت های حمل اثاثیه منزل اصفهان آورده شده است که شما با جستجو در اینترنت به راحتی قادر به یافتن شماره باربری اصفهان و آدرس وبسایت های آنان خواهید بود.

    نام شرکت

    مدارا بار

    دوستان بار سپاهان

    ماهرخ اصفهان

    باربری اصفهان

    ره انديش سپاهان

    شهاب اصفهان

    دهكده بار

    باربری کیمیا

    باربری پیشتازان اصفهان

    باربری سپهران

    باربری نیکو

    باربری پیام

    باربری آرمان

    باربری ماهان

    شماره بابری اصفهان

    انتخاب شماره باربری برای ارسال کالاها و لوازم خانه در اصفهان، چه درون شهری و چه برون شهری، ممکن است برای افرادی که با این فرآیند آشنا نیستند، کاری نسبتاً دشوار باشد. با این حال، توسعه فضای مجازی و پیشرفت فناوری اطلاعات، جستجو و یافتن شماره تماس باربری‌ها را در این دوران به یک وظیفه ساده تبدیل کرده است.

    مثلا از موتورهای جستجوی اینترنتی مانند Google برای جستجوی باربری‌ها در اصفهان استفاده کنید. با وارد کردن عبارات مانند “باربری اصفهان” یا “حمل اثاثیه منزل اصفهان” ممکن است به نتایج مورد نظر برسید.

    یا از سامانه اطلاعات تلفن محلی (118) یا سایر سامانه‌های مشابه برای دریافت شماره تلفن باربری‌ها استفاده کنید.

    باربری بین شهری اصفهان

    برای حمل بار بین شهری در اصفهان، می‌توانید با باربری‌ها یا شرکت‌های حمل و نقل بین شهری تماس بگیرید. درخواست قیمت و شرایط خدمات از چندین شرکت مختلف به شما کمک می‌کند تا انتخاب بهتری داشته باشید.

    برخی از شرکت‌های حمل و نقل بین شهری ممکن است خدمات حمل بار به شهرهای مختلف کشور را ارائه دهند. همچنین می‌توانید از خدمات کارگزاری‌های حمل و نقل بین شهری نیز استفاده کنید.

    قبل از انتخاب یک باربری بین شهری، مطمئن شوید که:

    • بررسی کنید که شرکت مورد نظر دارای مجوزهای لازم برای حمل و نقل بین شهری است و آیا بیمه‌های مرتبط را دارا می‌باشد.
    • نظرات مشتریان قبلی را در مورد شرکت بررسی کنید تا از کیفیت خدمات آنها مطلع شوید.
    • قبل از امضای هرگونه قرارداد، شرایط خدمات و قیمت‌ها را به دقت بررسی کنید.
    • قیمت‌ها را از چندین شرکت مقایسه کنید تا بهترین پیشنهاد را انتخاب کنید.

    نتیجه گیری

    در نتیجه، انتخاب صحیح خاور، متناسب با مورد استفاده، حجم بار و ملاحضات اقتصادی تاثیر بسزایی در کاهش زمان و صرفه جویی در هزینه ها خواهد داشت. البته صرفه­جویی باید بدون حذف فاکتورهای اساسی مثل افراد با تجربه و امکانات ضروری صورت گیرد. فراموش نکنید که احتیاط شرط عقل است.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید!