مدارا بار
شبانه روزی

قرارداد اسباب کشی

قرارداد اسباب کشی : در فصل تغییر یا تعویض منزل یکی از موارد مهم ، اسباب کشی است. که دغدغه های زیادی به همراه دارد. پیدا کردن شرکت باربری منصف و کاربلد هم یکی از این دغدغه ها به حساب می آید.

بستن قرارداد می تواند وظایف و نرخ تمام شده ی باربری را مشخص کند. برای بستن قرارداد رسمی با یک شرکت حمل بار باید به موارد زیر توجه شود :

 

تعیین شرایط مهم در قرارداد : اولین اقدام تعیین شرایط قرارداد می باشد که شامل مواردی همچون قیمت ، شرایط پرداخت وجه ، تاریخ جابجایی ، تعهدات شرکت باربری و …

بررسی دقیق قرارداد : قبل از هر چیز باید قرارداد با دقت و توجه بررسی شود و از تمام شرایط و تعهدات کامل مطمئن شد.

توضیحات مهم قرارداد : باید مطمئن شوید تمام توضیحات مهم در قرارداد ذکر شده باشد ممکن است این توضیحات شامل جزئیاتی مثل : نحوه ی بسته بندی ، نقل و انتقال بار و همچنین تخلیه بار ونیز تعهد شرکت درباره ی تاخیر در تحویل و … باشد.

امضای قرارداد : پس از بررسی کامل شرایط و توضیحات مهم و اطمینان از پایبند بودن شرکت به مفاد قرارداد ، درست و کامل بودن آن اقدام به بستن قرارداد نمایید.

نسخه ی قرارداد : قبل از امضا باید یک نسخه از آن را برای خود نگهداری کنید تا در صورت هر گونه اختلاف بتوانید از آن کمک بگیرید.

بستن یک قرارداد با شرکت حمل و نقل می تواند به شما کمک کند تا از تعهدات شرکت و کیفیت خدمات آن شرکت مطمئن شوید.

 

Moving contract - قرارداد اسباب کشی

اقدامات مهم قبل از بستن قرارداد اسباب کشی

قبل از شروع اسباب کشی لازم است با دانستن نکات زیر کار خود را اسان تر کنید . اتحادیه حمل اثاثیه منزل اصفهان اگر قبل از بستن قراداد تکلیف خود را در این زمینه ها مشخص کنیدکارها روال عادی خود را طی میکنند.همانطور که برای بستن هر نوع قراردادی مفاد آن را برسی میکنید وشرایط آن را درنظر میگیرید. بستن قرارداداسباب کشی هم مانند دیگر قراردادها نیازمند برسی شرایطی است.

 

Important actions before closing the moving contract - قرارداد اسباب کشی

برگزیدن شرکت خدماتی برای یاری رسانی :

یکی از نکات مهم اسباب کشی حمل اصولی وسایل است. حمل اثاثیه منزل در اصفهان مهم است که وسایل را صحیح و سالم بین دو مقصد جابه جا کنیم. البته باید به جنبه های روانی این مسئله هم دقت کنیم. اسیب رسیدن به یک وسیله یا ابزار ممکن است افراد را از دیگر کارها بازدارد.

منظورازباربری خوب،حمل اصولی بارها ومسئولیت پذیری در کار است. شرکتی که طبق زمانبندی و با ارائه خدمات با کیفیت خیال مشتری را اسوده سازد.

ویژگی های باربری خوب :

در واقع میتوان ویژگی های زیر را برای باربری خوب برشمرد:

  • پشتیبانی در تمام مراحل کار و رعایت اصول مشتری مداری
  • شرح کامل جزئیات کار و پیشنهاد قیمت منصفانه
  • قرارداد مکتوب و متعهدانه با در نظر گرفتن شرایط مشتری
  • پیش بردن کارها طبق زمانبندی و رعایت برنامه
  • به کارگیری کارکنان متعهد ، اراسته و قابل اعتماد و کارآزموده
  • حمل ونقل اصولی و کاهش اسیب به اثاثیه
  • به کار بردن ابزار و تجهیزات لازم برای ایمنی و تسریع کارها
  • باربری اشیا و وسایل سنگین مانند یخچال و تلویزیون
  • پیگیری و پاسخ دهی در تمام مراحل برای رفاه مشتریان
  • حصول اطمینان از رضایت مشتریان و پذیرفتن هرگونه انتقاد و پیشنهاد.

نکات الزامی :

خوب است به نکاتی مانند داشتن مجوزها و بستن قرارداد با شرکت های معتبر توجه کنیم. اما بدانید کار به همین جا ختم نمی شود. در واقع توجه به این نکات تصضمین کننده ی خدمات با کیفیت نیست. بسیاری از شرکت ها برای پیشی گرفتن از رقیبان اوایل خدمات با کیفیت ارائه می دهند و بعد تنزل پیدامیکند.

قیمت اسباب کشی در اصفهان بسیاری از زوج های جوان و بی تجربه ممکن است گول همچین باربری هایی را بخورند و متضرر شوند. همچنین قیمت پیشنهادی مناسبی را به آن ها ارائه نکنند. سعی کنید فصل مناسبی را برای اسباب کشی انتخاب کنید. دو هفته قبل از جابه جایی تصمیم خود را برای انتخاب شرکت نهایی کنید.

 

 

تمیز و مرتب کردن مقصد یا منزل جدید:

قبل از شروع کار بسته بندی مطمئن شوید که اقدامات لازم را در مقصد انجام داده اید.مثلا اگر قرار است منزل جدیدتان را تمیز کنید یا قراراداد خود را قطعی کنید.

اسباب کشی منزل دراصفهان (مدارابار) تخصص ماست.

انجام این اقدامات باعث می شود بعد حمل و نقل با اوضاع به هم ریخته مجیور به تمیزکاری و مشکلات دیگر نشوید.

انتخاب کامیون مناسب باربری :

برخی به طور سطحی به این نکته مهم مینگرند در حالی که چندان بی اهمیت نیست . برخی هم به طور کلی این موضوع را نادیده میگیرند و وسایلشان را با ماشین شخصی جا به جا میکنند. این کار هم معایب و مشکلات خاص هودش را دارد. در واقع ممکن است هم ماشینتان اسیب ببیند و هم وسابلتان سالم به مقصد نرسند.

اسباب کشی منزل دراصفهان (مدارابار) تخصص ماست.

انتخاب کارتن در ابعاد لازم :

با توجه به وسایلی که دارید باید ابعاد کارتن ها را انتخاب کنید. انتخاب کارتن بسیار بزرگ یا بسیار کوچک مشکلات خاص خود را به همراه می اورد. اگر کارتن خیلی بزرگ باشد وسایل با هم برخورد کرده و امکان دارد اسیب ببیند. همچنین حمل و نقل آن را برای کارگران دشوار میسازد. اگر کارتن بیش از اندازه کوچک باشد وسایل به هم فشار اورده و آسیب میبینند.

مناسب ترین روش حمل اثاثیه منزل دراصفهان (modarabar) را به شما پیشنهاد میدهیم .

حتما بخوانید:  قیمت کارتن اسباب کشی در اصفهان

انتخاب کارگر و تعداد آن ها :

کارگران با مسئولیت و قابل اعتماد حافظ امنیت باربری شما هستند. پس برای انتهاب کارگر وسواس لازم را خرج کنید. بسته به میزان بارتان خداقل دو کارگر برای باربری لازم دارید.

اسباب کشی منزل دراصفهان تخصص ماست.

مناسب ترین روش حمل اثاثیه منزل دراصفهان را به شما پیشنهاد میدهیم .

اقدامات قبل از اسباب کشی

بستن قرارداد اسباب کشی

آیا قصد دارید یک کامیون متحرک را توسط خودتان بسته بندی و بارگیری کنید؟ توصیه ما این است قبل از حرکت، از دوستان و خانواده خود در مورد روند بارگیری و تخلیه کمک بخواهید. هرگز آسان نیست که مبلمان سنگین، جعبه و وسایل دیگر را توسط خودتان بلند کرده و حمل کنید.

نه تنها شما به طور بالقوه می توانید خود را مجروح کنید، بلکه می توانید با حرکتی به دیگران هم آسیب برسانید. کمک به دوستان و خانواده برای کمک به روند جابجایی به صورت چشمگیر به اسباب کشی سرعت می بخشد. این در نهایت می تواند در هزینه شما نیز صرفه جویی کند، زیرا زمان اجاره کامیون شما به میزان قابل توجهی کوتاه تر خواهد بود. در شکل 1 اسباب کشی منزل دراصفهان مدارابار را ملاحظه می فرمایید. بستن قرارداد اسباب کشی را حتما باید مد نظر داشته باشید.

اقدامات مهم اسباب کشی منزل

Modarabar  شرکت اسباب کشی منزل دراصفهان با سابقه ای درخشان در خدمت همشهریان عزیز می باشد. وسایل مبلمان فضای کمی را در یک کامیون به خود اختصاص می دهند. برای صرفه جویی در اتاق، حتماً همه وسایل مبلمان را جدا کنید. این امر باید به حداکثر رساندن فضای شما در کامیون کمک کند، همچنین وزن مبلمان سنگین را به طور یکنواخت توزیع کنید. برای شروع می توانید با جدا کردن پاها جداول ناهار خوری را جدا کنید.

این به شما امکان می دهد میز ناهار خوری و پاهای آن را در حالت عمودی روی کامیون قرار دهید. در مرحله بعد، همه فریم های تختخواب و پیشانی و همچنین میز و کمد را جدا کنید. اگر نمی توانید مبلمان بزرگ را جدا کنید، سعی کنید جعبه های متحرک و سایر وسایل را بالای مبلمان قرار دهید تا از خرد شدن اجسام کوچکتر جلوگیری کنید.

برای صرفه جویی در اتاق در کامیون، باید تمام فرش ها را در بسته بندی پلاستیکی چرخانده و ایمن کنید. قبل از پرکردن فرشهای خود مطمئن شوید که آنها به درستی تمیز شده اند تا از پخش شدن بوی بد جلوگیری نشود. برای درست صاف کردن یک فرش، باید آن را با قسمت بالا رو به بیرون بچرخانید. این امر به جلوگیری از آسیب رساندن یا صدمه زدن به تکیه فرش کمک می کند. پس از بسته بندی فرش، آن را ایمن ببندید و آن را به صورت قائم در کامیون قرار دهید تا در فضای خود صرفه جویی شود.

ابتدا بزرگترین و سنگین ترین موارد را بارگیری کنید

برای شروع بارگیری کامیون متحرک آماده هستید؟ ابتدا از بزرگترین و سنگین ترین موارد شروع کنید. این شامل تشک، قاب تختخواب، میز، صندلی، یخچال، خشک کن و میز و صندلی است که قصد دارید حرکت کنید. با توجه به وزن و اندازه این وسایل، آنها باید در قسمت پایین کامیون متحرک شما قرار گیرند.

تا از این طریق جعبه ها و وسایل دیگر شما را خرد نکند و آسیب نبیند. حتماً وسایل سنگین تری را نیز به قسمت جلوی کامیون (در نزدیکی کابینی که راننده در آن قرار دارد) قرار دهید. بستن قرارداد اسباب کشی در مقاله های مدارابار اسباب کشی منزل دراصفهان می توانید مطالعه بفرمایید.

وسایل مبلمان بزرگ هنگامی که در کامیون به صورت افقی قرار می گیرند. بهتر است زیرا به ما امکان استفاده بهتری از فضا را می دهد. همچنین ایده خوبی است که بتوانید از روکش و محافظت اضافی اطراف مبلمان استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم برای محافظت از تختخواب و صندلی های بدون روکش از پتو های متحرک یا پلاستیک استفاده کنید. این امر نه تنها از آسیب دیدن وسایل بزرگ شما هنگام حمل و نقل جلوگیری می کند بلکه از جعبه و وسایل کوچکتر شما نیز در برابر خراب شدن محافظت می کند.

آخرین نکات هنگام اسباب کشی منزل دراصفهان

بسته بندی وسایل سنگین خود را روی کامیون تمام کردید؟ اکنون زمان آن رسیده است که بارگیری اشیاء متوسط تا سبک را شروع کنیم. این شامل جعبه های متحرک، لوازم و وسایل مبلمان کوچکتر است. تصاویر، آینه ها و تلویزیون ها باید قبل از بارگیری روی کامیون به درستی محافظت شوند. چند نکته دیگر را باید به خاطر داشته باشید هنگام بارگیری وسایل سبک تر روی کامیون تشک ها را در کیسه های تشک قرار دهید.

وسایل آشپزخانه را در جعبه های محکم قرار دهید و برچسب بزنید تا هنگام پیاده سازی راحت هر کدام را تشخیص دهید. کلکسیون ها، جواهرات و اشیاء با ارزش را در یک جعبه جداگانه با وضوح مشخص قرار دهید. همچنین ممکن است بخواهید اسناد مهم را بطور جداگانه بسته بندی کنید. هنگام بارگیری وسایل سبک تر روی کامیون در حال حرکت، هنگام اسباب کشی منزل دراصفهان حتما آنها را در بالای مبلمان و وسایل قرار دهید.

بهترین شرکت خدماتی اسباب کشی منزل دراصفهان ؟

شرکت مدارابار با چندین سال سابقه در امر اسباب کشی

وجه تمایز شرکت modarabar با دیگر شرکت ها؟

کادری ماهر و مجرب، سابقه ای طولانی، ارائه خدمات در سریع ترین زمان

نحوه ثبت درخواست اسباب کشی؟

از طیق فرم تماس با در وب سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید!