مدارا بار
شبانه روزی

بالابر اثاثیه منزل اصفهان

بالابر اثاثیه منزل اصفهان:

مزایای استفاده از جرثقیل های اسباب کشی  در اصفهان

  1. جلوگیری از آسیب رساندن به ساختمان ها و آپارتمان ها:
  2. کاهش مزاحمت برای همسایه ها و ساکنین ساختمان:
  3. $ هزینه های اسباب کشی را کاهش دهیم:
  4. سرعت در انجام کارها و پیشرفت در اسباب کشی :
  5. دقت زیاد در جابجایی وسایل منزل در حمل اثاثیه :

نتیجه گیری دراستفاده ازماشین های حمل بار و جرثقیل :

Home furniture carrying crane - بالابر اثاثیه منزل اصفهان

 

5 دلیل برای استفاده ازجرثقیل حمل اثاثیه منزل

 جرثقیل حمل اثاثیه منزل برای استفاده اسباب کشی منازل:

برای کلیه خدمات ساختمانی و جابجایی اجسام سنگین به انواع جرثقیل ها و کارتن اسباب کشی منزل در اصفهان نیازمندیم. اجاره جرثقیل مدارابار با نرخ اتحادیه حمل اثاثیه منزل اصفهان با انواع جرثقیل های 2 تن تا 50 تن در خدمت شماست . بهترین های ماشین های جرثقیل 5 تن را برای انواع خدمات ساختمانی ارائه میکنیم . اما اینجا هدف ما خدمت دیگریست. به شکل 1 کارگر اسباب کشی منزل در اصفهان دقت کنید.

بالابر اثاثیه منزل اصفهان جرثقیل برای اسباب کشی یکی از جدیدترین خدمات ساختمانیست که قرار است به آن بپردازیم . جرثقیل برای حمل اثاثیه منزل از طبقات بالا نیازی به توضیحات زیادی ندارد. و همین برای رهایی از دست اسباب کشی سخت و طاقت فرسا کافی است. حمل وسایل سنگین خانه از جمله : مبلمان منزل ، یخچال و ماشین لباسشویی و..  با جرثقیل از طبقات بالا یک خدمت بینظیر است.

ماشین باربری اصفهان

چرا جرثقیل برای اسباب کشی مناسب تر از کارگر است ؟

جابجایی وسایل منزل یکی از مهم ترین بخش اسباب کشی است و کارگر اسباب کشی منزل در اصفهان میتواند کمک شایانی در این امر باشد.

کارگر اسباب کشی منزل در اصفهان بسیار در حمل اثاثیه منزل و همچنین در جابجایی کارتن اسباب کشی منزل در اصفهان میتواند تاثیر بسیار زیادی را داشته باشد.  شرکت modarabar در حمل اثاثیه منزل در اصفهان باشماست از این بابت خیالتان راحح باشد. با ما میتوانید شاخ غول اسباب کشی را بشکنید. و همچنین آن را به کودکی حرف گوش کن تبدیل نمایید.

 

برای حمل اثاثیه منزل دراصفهان میتوان ازجرثقیل های :

  • 2 تن
  • 5 تن
  • 7 تن
  • و چرثقیل های 10 تن استفاده کرد

 مزایای استفاده از جرثقیل های اسباب کشی  در اصفهان :

بجای کارگر اسباب کشی منزل در اصفهان پیشنهاد ما به شما استفاده از جرثقیل های باربری میباشد. جرثقیل های اسباب کشی در حمل کارتن اسباب کشی منزل در اصفهان از مزایای زیادی برخوردار است از جمله:

1. جلوگیری از آسیب رساندن به ساختمان ها و آپارتمان ها:

  • جابجایی وسایل بزرگ میتواند آسیب های زیادی به ساختمان بزنند
  • آسیب رساندن به آسانسور
  • آسیب رساندن به راه پله ساختمان
  • آسیب رساندن به ورودی ها ساختمان

2. کاهش مزاحمت برای همسایه ها و ساکنین ساختمان:

برای حمل کارتن اسباب کشی منزل در اصفهان امکان ایجاد مزاحمت برای همسایگان وجود دارد. پس حتی الامکان باید از ایجتد مزاحمت جلوگیری کرد. استفاده از کارگر اسباب کشی منزل در اصفهان باعث مزاحمت برای همسایه ها میباشد.

3. $ هزینه های اسباب کشی را  کاهش دهیم:

در اینجا شاید فکرکنید که حمل اثاثیه منزل دراصفهان با جرثقیل و یا استفاده از کارتن اسباب کشی منزل در اصفهان بسیارهزینه بر باشد. برای این به چند مورد زیر اشاره کرده ایم پس با مدارابار همراه باشید. استفاده از کارگر اسباب کشی منزل در اصفهان پیشنهاد ما با شما نسیت.

  • در اختیار گرفتن حداقل 2 کارگر
  • اجاره ی جرثقیل را با هزینه های پرداختی کارگران مقایسه کنید.
  • حد اقل قیمت هر کارگر اسباب کشی منزل در اصفهان ساعتی 180 هزارتومان میباشد.
  • احتمال ضربه خوردن به وسایل در هنگام حمل وسایل با استفاده از کارگران
  • آسیب نرسیدن و حمل راحت تر کارتن اسباب کشی منزل در اصفهان با استفاده از جرثقیل و….

4. سرعت در انجام کارها و  پیشرفت در اسباب کشی :

  • کاهش زمان در حمل اثاثیه منزل در اصفهان با استفاده از جرثقیل
  • حمل مبلمان و وسایل سنگین در زمان کم و ….

5. دقت زیاد در جابجایی وسایل منزل در حمل اثاثیه :

امنیت کاری و دقت عمل سرلوحه کار نیروهای کارگر اسباب کشی منزل در اصفهان ما است. به شکل 2 کارتن اسباب کشی منزل در اصفهان دقت کنید.  شما را برای همیشه از خطرات احتمالی در امان نگه میدارد .خطراتی که میتواند در جابجایی اسباب و اساسیه منزل شما را تهدید کنند عبارتند از :

  • احتمال شکستن وسایل شکستنی حتی با استفاده از کارتن اسباب کشی منزل در اصفهان
  • زخمی شدن فرش ها و یا پاره شدن آن ها
  • آسیب دیدن سرویس های چوبی از جمله :
  • مبلمان
  • تخت
  • کمدها
  • و ویترین های تزیینی

 نتیجه گیری دراستفاده ازماشین های حمل بار و جرثقیل :

باتوجه به نکات اشاره شده در بالا شما میتوانید  بین جرثقیل حمل اثاثیه منزل در اصفهان و استفاده از کارگر اسباب کشی منزل در اصفهان بهترین انتخاب را انجام دهید.

برای حمل کارتن اسباب کشی منزل در اصفهان استفاده از جرثقیل بسیار مفید خواهد بود.

مدارابار میتواند شما را در انتخاب بهترین ماشین حمل اثاثیه منزل در اصفهان همراهی کند. و بااستفاده ازآن بهترین انتخاب را داشته باشید.

حتما بخوانید:  بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در زرین شهر اصفهان کیست؟

اعتماد شما باعث افتخار ماست .

فهرست عناوین :

جرثقیل اسباب کشی منزل

مزایای استفاده از جرثقیل در حمل اثاثیه منزل اصفهان

1- جلوگیری از آسیب دیدن ساختمان در اسباب کشی

2- مانع از مزاحمت برای ساکنین ساختمان

3- کاهش دادن هزینه اسباب کشی با کرایه جرثقیل

4- بالا بردن سرعت در اسباب کشی منزل با  جرثقیل

5- بالا بردن امنیت در جابه جایی وسایل شکننده

A crane for carrying household furniture in Isfahan - بالابر اثاثیه منزل اصفهان

 

جرثقیل اسباب کشی منزل در اصفهان

همه ما حداقل یکبار در زندگی را تجربه اسباب کشی داشته ایم. همیشه برای ما اسباب کشی معضل بزرگی بوده است. جا به جایی لوازم و حمل اثاثیه منزل اصفهان یکی از دغدغه های مستاجر و صاحبخانه است.

حمل اثاثیه منزل در اصفهان یکی از دشوارترین مرحله اسباب کشی منزل است. حمل اجسام سنگین باید با تجهیزات و ماشین الات مخصوص خود انجام شود.

برای حمل اثاثیه منزل در اصفهان میتوان از وانت بار،کامیون و دیگر وسایل در اسباب کشی استفاده نمود. معمولا وسایل سبک تر را با کامیون و وانت میتوان حمل کرد.

ولی برای وسایل بزرگتر باید از ماشین الات پیشترفته تری مثل جرثقیل استفاده نمود.  بهتراست برای خدمات جا به جایی و انتقال اجسام سنگین از جرثقیل استفاده کنیم. ما در این مقاله قصد داریم مزایای استفاده از جرثقیل در حمل اثاثیه منزل اصفهان را به شما بیان کنیم.

مزایای استفاده از جرثقیل در حمل اثاثیه منزل اصفهان

1- جلوگیری از آسیب دیدن ساختمان در اسباب کشی

جا به جایی وسایل سنگین مثل مبل، یخچال میتواند بیشترین خسارت را به دیوارهای ساختمان، آسانسور، راه پله هاو درهای ورودی وارد کند.

جابجایی انواع یخچال و مبل و تلویزیون و سایر قطعات سنگین میتواند بیشترین را به ساختمان وارد کند. در  اسباب کشی  و حمل اثاثیه منزل اصفهان معمولا چند وسیله آسیب می بیند. حمل اثاثیه منزل در اصفهان را به  عهده شرکت مدارابار اصفهان بگذارید.

 2- مانع از مزاحمت برای ساکنین ساختمان در حین حمل اثاثیه

در حین اسباب کشی ممکن است حمل اجسام موجب اشغالی راه پله ها و دربهای خروجی ساختمان شود. این امر باعث مزاحمت برای همسایگانی که قصد رفت و امد از ساختمان را داشته باشند میشود. با جرثقیل میتوان اکثر لوازم را از پنجره یا پشت بام به داخل خانه برد.

3- کاهش دادن هزینه اسباب کشی با کرایه جرثقیل

کرایه وانت ممکن است از لحاظ هزینه کمتری دریافت کند. اما اگر اثاثیه شما زیاد باشد باید چندین بار به منزل جدید بروید. برای هر بار  حمل اثاثیه منزل اصفهان کرایه پرداخت کنید. وانت بار نمیتواند همه اسباب شما را به یکباره در خود جای دهد. برای جا به جایی اثاثیه ممکن است بارها به منزل جدید اثاثیه حمل کنید. برای حمل اثاثیه اگر شما بخواهید بدون جرثقیل اسباب کشی کنید نیازمند حداقل 3 کارگر هستید. اجاره یک ساعت جرثقیل را با هزینه یک ساعت 3 کارگر مقایسه کنید. با انجام این کار پی خواهید برد که تقریبا هزینه آنها برابر است.

4- بالا بردن سرعت در اسباب کشی منزل با جرثقیل

سرعت کارگران هرچقدر بالا باشد باز هم زمان زیادی طول میکشد تا یک وسیله را تا طبقه پنجم حمل کنند. اما حمل وسایل سنگین مثل مبلمان و یخچال از طبقات بالاترکمتر از نیم ساعت طول میکشد. در  ساختمان های و برج های بلند بهتر است وسایل از پشت بام و طبقات بالای ساختمان حمل شوند.  در حمل اثاثیه منزل در اصفهان این کار باعث صرفه جویی در زمان میشود.

5- بالا بردن امنیت در جابه جایی وسایل شکننده

امنیت و آسیب ندیدن وسایل در حمل اثاثیه منزل اصفهان مقدمه کارماست. ما همیشه دنبال بهترین راهکارها برای آسیب ندیدن اثاثیه شما در اسباب کشی بوده ایم. لوازمی حساس و شکننده مانند تلویزیون، لوازم برقی ممکن در حمل اثاثیه منزل در اصفهان اسیب ببینند. پاره شدن فرش ها، شکستن میز تلویزیون، شکستن مبلمان، سرویس خواب از دیگرمواردی است که ممکن است آسیب ببینند. با توجه به تورم شدید این سالها اسیب دیدن لوازم و خرید دوباره آن برای شما هزینه زیادی دارد. بهتر است به جای خرید یک یخچال 30میلیونی با پرداخت هزینه ای خیلی کمتر جرثقیلی اجاره کنید. همه این اثاثیه و اسباب با جرثقیل در عرض یک ساعت و بدون اسیب دیدن  میتوانند جا به جا شوند. شرکت modarabar بهترین شرکت در عرصه باربری در اصفهان  آماده ارائه خدمات یه شما عزیران می باشد.

 

جرثقیل ها  در حمل اثاثیه منزل اصفهان  انواع مختلفی دارند. شرکت مدارابار  دارای انواع چرثقیل هایی با ظرفیت  2 تن تا 50 تن می باشد. برای حمل اثاثیه منزل در اصفهان  مناسب ترین جرثقیل2 تا  5 تن است. بهتر است قبل از اسباب کشی برای اطلاعات بیشتر و انتخاب بهتر از مشاورین این شرکت راهنمایی دریافت کنید. این کار باعث انتخاب بهتر در وسیله حمل و نقل در اسباب کشی میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید!