مدارا بار
شبانه روزی

اقدامات قبل از اسباب کشی

اقدامات مهم قبل از اسباب کشی

 

یک سری اقدامات مهم و اساسی برای اسباب کشی به مکان جدید وجود دارد که قبل از هر اقدامی باید به آن توجه شود بعد از پیدا کردن شرکت باربری مناسب و مشخص کردن تاریخ اسباب کشی ، حال نوبت بسته بندی وسایل است .حال سوال پیش می آید که قبل از اسباب کشی چه کارهایی باید انجام داد؟

  • فروش یا دور انداختن وسایلی که دیگر به آن احتیاج نیست
  • تمیز کردن وسایل قبل از بسته بندی
  • تهیه کارتن ، نایلون حباب دار، چسب نواری ، خودکار یا ماژیک برای نوشتن روی کارتن ها
  • برچسب برای مشخص کردن وسایل حساس و شکستنی با نوشتن می توانید وسایل حساس را مشخص کنید تا نیرو های شرکت باربری در اصفهان توجه بیشتری به آن داشته باشند و با احتیاط آن را حمل کنند.
  • بسته بندی لوازم

کارهای قبل از اثاث کشی همیشه قبل از انجام کاری باید پیش زمینه هایی را فراهم کنیم که این امر بسیار جدی و مهم است. زیرا باعث می شود که کار ما زود تر و سریع تر انجام شود و در طول انجام کار با مشکل روبرو نخواهیم شد. قبل از شروع به اسباب کشی modarabar هم باید اقدامات قبل از اسباب کشی را انجام دهیم تا بتوانیم اسباب کشی منزل در اصفهان بسیار راحت و آسانتری را داشته باشیم. ما مقاله ای با این موضوع برای شما دوستان فراهم کرده ایم.

Important measures before moving - اقدامات قبل از اسباب کشی

خلوص نیّت یکی از مهم ترین اقدامات قبل از اسباب کشی

بدور از شوخی این موضوع یکی از مهم ترین نکته هایی در زمان شروع اسباب کشی منزل در اصفهان است که مشخص می کند شما می خواهید اسباب کشی کنید یا خیر؟ خانه ای در نزدیکی محل زندگی انتخاب کرده اید یا خیر؟ می خواهید به شهر دیگری مهاجرت کنید؟ و….. تمام این سوال ها، سوالاتی است که باید از خودتون بپرسید و به جواب نهایی برسید به این دلیل که بتوانید راحت تر تصمیمگیری کنید حتی می توانید با مشاورین ما در مدارابار به صورت رایگان تماس بگیرید و مشاوره خوبی را دریافت کنید و سرویس های خوبی در رابطه با تصمیمتان دریافت کنید.

جستجو محل زندگی جدید با modarabar

اقدامات قبل از اسباب کشی: بعد از تصمیمگیری باید به دنبال محل زندگی جدید، جایی که دوست دارید ادامه زندگیتان را در آنجا بگذرانید بگردید که این کار زیاد دشوار نیست و تنها وقت گیر است برای این کار تنها کاری که شما باید انجام بدید این است که به بنگاه های خانه و مشاوره های املاک مراجعه کنید و مکانی را که مدنظرتون هست را درخواست کنید که ممکن است برای پیدا کردن مکان چندین روز طول بکشد که باید صبر داشته باشید.

نوشتن قولنامه، اقدامات قبل از اسباب کشی

کارهای قبل از اثاث کشی بعد از مرحله پیدا کردن خانه و یا محل کار جدید زمان به نوشتن قرارداد و قولنامه رسیده که باید هر دوطرف قرارداد در زمان مشخصی در بنگاه املاکی حضور داشته باشند، بنگاه دار قراردادی را تنظیم می کند با قید هزینه و امکاناتی که مکان جدید دارد نظیر آب، گاز، برق، تلفن و…. که هر دو طرف قرارداد باید پایین قولنامه را امضا کنند و تمام شرایط را قبول کنند و پس از تمام شدن کار قولنامه کلید منزل و محل کار جدید را دریافت می کنید و حالا زمان کار اصلی اسباب کشی منزل در اصفهان رسیده است.

جستجو شرکت اسباب کشی در اصفهان

برای اینکار شما باید به دنبال شرکت های اسباب کشی بگردید که جواز و پروانه کسب دارند و زیر نظر سندیکا و صنف اسباب کشی کار می کنند.

پیدا کردن این شرکت ها آنقدراهم کار سختی نیست. شرکت های گوناگونی برای اسباب کشی وجود دارند که بهترین آنها اسباب کشی منزل در اصفهان مدارابار است که می تواند به راحتی وسایل شما را جابجا کند و شما را از سختی اقدامات قبل از اسباب کشی راحت سازد این شرکت با بهترین خدمات و با کیفیت ترین سرویس ها بهترین گزینه برای اسباب کشی منزل شما است که اگر تصمیم به اسباب کشی دارید همین حالا بال مشاورین مدارا بار تماس بگیرید و به صورت رایگان از تمامی سرویس های این شرکت اطلاع پیدا کنید.

بعد از انتخاب شرکت مدارابار

بعد از انتخاب شرکت باید قولنامه ای بین شما و شرکت اسباب کشی منزل در اصفهان نوشته شود و این به خاطر اطمینان و اعتماد بین دو طرف قرارداد است. بعد از نوشتن قرارداد و کار های اداری شما باید زمانی را برای آماده شدن پرسنل شرکت به دلیل اسباب کشی منزل شما مشخص کنید تا تیم اسباب کشی در زمان شخص برای کار جابجا کردن حاضر شوند. بهتر است برای مشخص کردن زمان اسباب کشی این زمان را در صبح قرار دهید زیرا اول صبح هم شما و هم تیم اسباب کشی آمادگی بیشتری دارند و کارهارا بهتر انجام می دهند.

زمان اسباب کشی منزل در اصفهان

 

Time to move the house - اقدامات قبل از اسباب کشی

 

حال زمان اسباب کشی و جمع آوری وسایل خانه است. برای اینکه جمع آوری خوبی داشته باشید و دچار سردرگمی نشوید

بهتر این است که هر وسیله را با وسایل مرتبط با خود قرار دهید و بعد از جمع آوری نوبت به بسته بندی می رسد که باید وسایل را با استفاده از ابزار های بسته بندی مانند کارتن ها، نایلون های حمل بار، پلاستیک های حباب دار، چسب و… بسته بندی کنید به صورتی که تا زمان باز کردن بسته ها اتفاقی برای بسته ها پیش نیاید و این کار از شکستن، خراب شدن و حتی به هم ریختن وسایل جلوگیری می کند و جابجایی را هم برای ما آسان تر می کند و بعد از این مرحله و اقدامات قبل از اسباب کشی دیگر نوبت اسباب کشی modarabar است.

 

آیا از مقاله ما لذت بردید ؟

جواب خود را در قسمت نظرات وارد نمایید.

کارهایی که جهت اسباب کشی باید انجام دهیم |  اسباب کشی منزل دراصفهان

  1. پیش از مستقر شدن و اسباب کشی در خانه جدید
  2. در زمان اسباب کشی می توانید جهت سولت کار، کارهای چیدمان لوازم منزل را به ترتیب اولویت انجام دهید.

کارهایی که جهت اسباب کشی باید انجام دهیم |  اسباب کشی منزل دراصفهان

 

The things we have to do for moving - اقدامات قبل از اسباب کشی

 

زمانی که جهت اسباب کشی یا  moving به منزل نو آماده شدید و با یک شرکت معتبر و حرفه ای در زمینه باربری مدارابار تماس گرفتید، بهتر است. یک سری کارها کاملا پایه ای و مهم را انجام دهید تا در زمانmoving  دچار مشکل و ناراحتی نشوید.

اسباب کشی منزل دراصفهان= اقدامات مهم قبل از اسباب کشی منزل یکی از این کارها چیدمان درست و اصولی لوازم منزل در خانه جدید است. همچنین در صورت نیاز باید در اسرع وقت نسبت به تهیه و خریداری برخی وسایل و لوازم مورد نیاز در منزل جدیدتان اقدام کنید:

1. پیش از مستقر شدن و اسباب کشی در خانه جدید:| اقدامات مهم قبل از اسباب کشی منزل

بهتر است قبل از آوردن وسایل به منزل نو، از سلامت لوله ها و شیرهای آب، سیمهای برق، سالم بودن لوله های گاز و نداشتن نشت.  شوفاژ ها و. سیستم گرمایشی و سرمایشی (مانند کولر یا اسپلیت) ، سالم بودن شیشه های پنجره ها، تمیز و سالم بودن ظاهر دیوارهای خانه جدید اطمینان حاصل کنید. اسباب کشی منزل دراصفهان= اقدامات مهم قبل از اسباب کشی منزل.

ارزش این امر به ویژه زمانی پر رنگ تر و بااهمیت تر می شود. که آن شخص نیت حمل بار به شهرستان و یا استفاده از فعالیت های باربری مدارابار و. یا اتوبار اصفهان منتها در مکانی با فاصله نسبتا زیاد از خانه اصلیش دارد.

بدلیل طولانی بودن مسیر راه، این افراد بهتر است از قبل از سالم بودن موارد نامبرده در منزل جدیدشان از قبل کاملا مطمئن شوند. تصور کنید شما از شهری مانند اصفهان می خواهید به قم moving کنید . و منزل جدیدتان دچار مشکلات اساسی است از جمله لوله های آب ترکیده که چکه می کنند. چاه فاضلاب گرفته و دیوارهایی که کثیف و گچ شان ریخته. مسلما چنین خانه ای پیش از moving  باید تحت تعمیر قرار بگیرد.

1. در زمان اسباب کشی می توانید جهت سولت کار، کارهای چیدمان لوازم منزل را به ترتیب اولویت انجام دهید:| اقدامات مهم قبل از اسباب کشی منزل

کارهای قبل از اثاث کشی وسایل سنگین تر و مهم تر مانند مبلمان، فرش ها، میز نهارخوری، تختخواب یا کمدها در همان روز اول moving   در جای خود (مثلا در پذیرایی  یا اتاق های خواب. (لوازمی که وزن کمتری دارند و می توان بعدا سر فرصت، آنها را سر جایشان گذاشت )مانند کامپیوتر، تلویزیون، میز و صندلی ها) را در موقع مناسب می توان آنها را در محل های جدید قرار داد. برای این بخش از کار چندان عجله نکنید.

حتما بخوانید:  اتوبار و حمل اثاثیه مبلمان اداری و تجاری اصفهان

دقت کنید که هنگام moving  ، لوازم شما گم نشوند و اگر از تعداد زیادی کارتن و یا جعبه برای حمل شان استفاده کردید، می توانید با پیچیدن لوازم ،هر بخش از آنها را در کارتن های خاصی گذاشته و روی کارتن کاغذ یا برچسبی بچسبانید و نوع لوازم را بنویسید . تا بعدا برای چیدن در محل های جدید اشتباه نشود ویا دچار سردرگمی نشوید. (مثلا روی یک بسته بنویسید لوازم آشپزخانه یا وسایل حمام، کتاب )

بعضی از وسایل باید سریع تر در محل جدید نصب شوند چرا که استفاده از آنها ضروری است. یخچال و فریز و یا لباسشویی(و اگر جابجایی در فصل تابستان انجام می شود.  نصب کولر یا اسپلیت) بهتر است در همان ساعت های اولیه انجام شود. چون این وسایل جزء ضروری ترین وسایل خانه هستند.

اهمیت نصب سریع یخچال و فریز از آن جهت است که در صورتی که مدت زیادی این دستگاه ها به برق نباشند. ممکن است موادغذایی درون آنها کم کم خراب شده و مجبور شوید تا برای خرید مجدد مواد غذایی مورد نیازتان مجددا به خرید رفته و ساعت ها وقت بگذاریداسباب کشی.

نصب لوازم برقی:

هنگام نصب لوازم برقی در خانه جدید ، حتما دقتتان به پریز های برق  و سالم بودن آنها بکنید. در هر صورت استفاده از دوشاخه و حفاظ های برق را قویا توصیه می کنیم. هنگام چیدن لوازم شکستنی مانند کاسه و بشقاب ها در آشپزخانه اصلا عجله نکنید. شاید نیاز به شستشو داشته باشند.

و حتی در غیر اینصورت هم حواس تان باشد که با عجله و حواس پرتی، آنها را نشکنید. اسباب کشی منزل دراصفهان= اقدامات مهم قبل از اسباب کشی منزل. بنابراین غیر از انتخاب یک شرکت مطمئن بابری در اصفهان ، نیاز است که برخی کارها را نیز خودتان انجام داده . و بررسی های اولیه را انجام دهیدتا از بروز مشکلات آینده جلوگیری نمایید.

نکات مهم بسته بندی وسایل منزل قبل از روز اثاث کشی | اسباب کشی منزل دراصفهان

 

Important tips for packing household items before moving day - اقدامات قبل از اسباب کشی

 

تقریبا همه ما تجربه moving  را داشته‌ایم. ممکن است حمل اثاث منزل کار جالب و آسانی نباشد . و البته شاید برای خیلی از ما کسالت آور و پر دردسر به نظر بیاید. اما برای جلوگیری از این همه ترس و مشکل، حتما راه‌حل‌هایی وجود دارد. که برایمان یک moving  بی دردسر و خاطره‌انگیز ایجاد کند.

وسایل بسته‌بندی اثاث منزل را تهیه کنید | اقدامات مهم قبل از اسباب کشی منزل

یکی از مهم‌ترین کارهایی که قبل از moving  باید انجام دهید. خریداری وسایل مورد نیاز برای بسته‌بندی اثاث منزل است. مثلا:چسب ،کارتن ،جعبه ،روزنامه یا کاغذ باطله برای لوله کردن دور وسایل .

پلاستیک حباب‌دار برای بسته‌بندی وسایل شکستنی ،ماژیک برای نوشتن روی جعبه‌هابه خاطر داشته باشید. اسباب کشی منزل دراصفهان.  که حتما وسایل اولیه را به اندازه کافی خریداری کنید تا در حین moving  دلهره خرید آن‌ها را نداشته باشید.

آماده شدن قبل از اسباب کشی

مهمترین کاری که باید قبل از جابجایی انجام دهید برنامه ریزی می باشد. ابتدا مقصد آماده و تمییز شده باشد. بعد وسایل حساس و ضروری توسط شما مشخص شوند و تماس با شرکت خدماتی برای جابجایی وسایل که آنها دیگر وسایل را بسته بندی می کنند. اما در صورتی که شما برنامه ریزی نکنید و از لحاظ ذهنی آماده نباشید.

نه تنها دچار استرس و اضطراب می شوید بلکه ممکن است اسباب کشی چندین برابر از شما زمان بگیرد. و همچنین وسایل شما به طور منظم بسته بندی نشوند و شما سردرگم شوید.

شما مبلمان بزرگ، حجیم، بسته بندی لوازم الکترونیکی دشوار و اتاق های متعدد برای تهیه بسته بندی دارید. و معمولاً زمان زیادی برای انجام همه کارها وجود ندارد (برای مرتب سازی چیزها دقیقاً نمی توانید یک هفته صبر کنید. جابجایی دفتر یا خانه بدون توجه به اندازه مقصد شما کار زیادی دارد. اگر می خواهید یکی از آنها را جستجو کنید، این نکات را دنبال کنید تا روند به خوبی تا حد ممکن انجام شود.

برنامه ریزی مناسب برای اسباب کشی منزل دراصفهان

در هنگام جابجایی به یک فضای اداری جدید، چیزی جز “بال زدن آن” وجود ندارد. شما باید مراحل برنامه ریزی را زود شروع کنید و به این موضوع تقسیم کنید که چه کسی چه کاری را انجام می دهد، چگونه آنها این کار را انجام می دهند و چه زمانی این کار انجام می شود.

در غیر این صورت، شما ممکن است در آخرین لحظه در حال تلاشی باشید و هیچ کس دوست ندارد در تمام شب در دفتر باشد که استیپلرها را در جعبه پرتاب می کند یا سعی می کند بفهمد چطور می توانید یک دوجین پرینتر عظیم آماده حمل و نقل شوید.

علاوه بر برنامه ریزی برای چگونگی آماده شدن همه چیز برای حرکت در روز، شما همچنین می خواهید برنامه ای را در اختیار داشته باشید تا با ورود به فضای اداری جدید خود، کارها در کجا انجام شود. برای فهمیدن چیدمانهای فضای اداری و فضایی از یک طرح استفاده کنید و نیازهای جدیدی که ممکن است داشته باشید را دریابید.

تصویری که احتمالاً باید برای برنامه ریزی کارآمد جابجایی دفتر خود حداقل برای چند ماه کنار بگذارید، و چند ماه دیگر همه چیز را تنظیم کرده و آماده رفتن است. و فراموش نکنید که برای بودجه در حال حرکت خود برنامه ریزی کنید مهم است که بدانید چقدر باید هزینه کنید. modarabar

بهترین شرکت اسباب کشی منزل در اصفهان

 

The best home furniture company in Isfahan - اقدامات قبل از اسباب کشی

 

دغدغه اصلی کسانی که میخواهند به مکانی جدید نقل مکان کنند اسباب کشی می باشد. نگرانی بابت اینکه وسایلشان سالم به مقصد برسد. و مهم تر این که هر چه سریع تر این کار پایان پذیرد تا به زندگی عادی خود مشغول شوند.

ویژگی مهم شرکت خدماتی ما رعایت صداقت و امانت داری می باشد که خصوصیت اصلی هر شرکت خدماتی مهمی نیز همین می باشد. خدماتی که شرکت با 25 سال سابقه در امر اسباب کشی منزل دراصفهان به شما ارائه می دهد به صورت زیر می باشد:

  • بسته بندی وسایل شما از جمله خانگی یا دفتری
  • جابجایی بسته ها به مقصد مورد نظر شما
  • قرار دادن وسایل در مقصد نهایی

اسباب کشی منزل

خانم ها خیلی بیشتر از آقایان بر روی وسایل خود حساس هستند. بهترین شرکت اسباب کشی منزل در اصفهان این دغدغه شما را از بین می برد. به همین منظور آنها در انتخاب شرکت خدماتی برای جابجایی وسایل خود نیز دقت زیادی به خرج می دهند. مواردی که خانمها می توانند مد نظر داشته باشند نحوه چگونگی جابجایی بار، کار بلد بودن کارگران و مهارت آنها.

اعتبار شرکت خدماتی و زمانی که صرف می شود تا کار به صورت کامل انجام پذیرد. اسباب کشی منزل دراصفهان توسط مدارا بار با 25 سال سابقه آماده ارائه خدمات می باشد.

اگر شما بخواهید خودتان به تنهایی و با کمک چند نفر از دوستان یا فامیل اسباب کشی را انجام دهید. مطمئنأ به مواردی بر میخورید که تا قبل از آن به ذهنتان خطور نکرده بود. مواردی از جمله نحوه صحیح جابجایی بارهای سنگین که ممکن است به سلامتی شما آسیب برساند. این مساله زمان را شامل می شود.

زیرا که خستگی بی از اندازه ممکن است اجازه ندهد شما سر موعد مقرر جابجا شوید. فشار و استرسی که به شما وارد می شود تا مدتی ممکن از شما را از انجام امور عادی زندگی باز دارد.

بهترین شرکت خدماتی اسباب کشی منزل دراصفهان ؟

شرکت مدارابار با 25 سال سابقه

وجه تمایز شرکت modarabar با دیگر شرکت ها؟

کادری ماهر و مجرب، سابقه ای طولانی، ارائه خدمات در سریع ترین زمان

نحوه ثبت درخواست بهترین شرکت اسباب کشی منزل در اصفهان؟

از طریق فرم تماس با ما در وب سایت

عواقب اسباب کشی عجولانه

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید!