مدارا بار
شبانه روزی

اسباب کشی آسان

اسباب کشی آسان : با خواندن این مطالب کار سخت جابه جایی را برای خودتان راحت کنید. اگر بدانید چطور اسباب کشی کنید که سریع وسایل خود را جابه جا کنید، دیگراسباب کشی برای شما کاری طاقت فرسا نخواهد بود. پس از مرحله ی خسته کننده بسته بندی و جا به جایی نوبت به بازکردن وسایل و چیدمان می رسد. برای اینکه این کار را راحت تر انجام دهید و روش های سبک و ساده تری یاد بگیرید با ما همراه باشید.

مهمترین نکته برای کاهش حجم کار در اسباب کشی آسان این است که هرچه زودتر کار را شروع کنید و به لحظه ی آخر نگذارید می توانید جوری برنامه ریزی کنید که هر هفته یک اتاق را جمع کنید.

 

 

5  اقدامی که کارگران اسباب کشی منزل انجام میدهند اولین اقدام | بسته بندی دومین اقدام | جابجا کردن در اسباب کشی منزل در اصفهان سومین اقدام | بار زدن داخل ماشین | اقدامات کارگران چهارمین اقدام | سازمان دهی modarabar پنجمین اقدام | چیدمان وسایل با مدارابار

Easy moving in Isfahan - اسباب کشی آسان

 

5  اقدامی که کارگران اسباب کشی منزل انجام میدهند

در هر زمینه ای، پرسنل و کارگران باید اقداماتی را انجام دهند تا کار به بهترین شکل انجام شود. در زمینه اسباب کشی modarabar هم این مسئله وجود دارد و کارگران اسباب کشی منزل در اصفهان باید اقداماتی را انجام دهند تا اسباب کشی شما به خوبی و بی هیچ آسیبی انجام شود. در این مقاله ما این اقدامات را برای شما ارائه می دهیم تا این موضوع را بهتر درک کنید و راه های بهتر را آموزش ببینید.

اولین اقدام بسته بندی

کارگران اسباب کشی منزل در اصفهان مدارابار باید بتوانند به بهترین شکل بسته بندی ها را انجام دهند. که این امر بسیار مهم است زیرا اگر به درستی انجام نشود ممکن است اتفاقاتی بیافتد که خوش آیند نیست و کسی دوست ندارد که چنین اتفاقی برای وسایل و یا به ندرت برای افراد رخ دهد.

پس به این دلایل است که در اول پاراگراف گفته شد “کارگران اسباب کشی باید بتوانند به بهترین شکل بسته بندی ها را انجام دهند”. کارگران باید بدانند در زمان اسباب کشی منزل از چه ابزار و وسایلی برای بسته بندی کردن اسباب و اثاثیه استفاده کنند تا مشکلی پیش نیاید و روش صحیح چسب زدن به بسته بندی ها هم نکته بسیار مهمی است که کارگران باید به آن توجه بسیاری بکنند.

دومین اقدام  جابجا کردن در اسباب کشی منزل در اصفهان

کارگران اسباب کشی منزل دراصفهان modarabar باید بتوانند جابجایی ها را به درستی انجام دهند. زیرا ممکن است در هنگام جابجا کردن وسایل، بسته بندی ها از دست کارگران به زمین بیافتد و وسایل داخل بسته بندی ها شکسته یا خراب شوند و یا ممکن است بسته بندی ها را به سطوح بکوبند و باعث ایجاد خط و خش بر روی سطوح شوند و خساراتی را برای شما به ارمقان بیاورند.

کارگران باید بدانند جابجا کردن وسایل مختلف به چه صورت است به صورت مثال جابجا کردن و حمل بخچال به چه شکل است که اگر به خوبی انجام نشود ممکن است گاز بخچال خالی شود و یا مشکلی برای موتور پیش بیاید.

سومین اقدام  بار زدن داخل ماشین  اقدامات کارگران

کارگران مدارابار باید بتوانند وسایل را به درستی داخل ماشین بار بزنند. اگر این کار به درستی انجام نشود تمام ماشین های حمل بار با کابین و یا کانتینر های خالی به سمت مقصد حرکت می کنند و این باعث می شود که این مسیر را چندبار طی کنند به همین دلیل به هزینه سرویس اسباب کشی منزل در اصفهان اضافه می شود که این خوب نیست.

کارگران باید وسایل را به بهترین صورت ممکن داخل ماشین حمل بار انتقال دهند. آنها باید وسایل را در آخر ماشین جاگذاری کنند به صورتی که کمترین فضای خالی و جود نداشته باشد و باید به شکلی این وسایل را به هم گیر بدهند یا با طناب آن ها را داخل ماشین ببندند تا در زمان ترمز و یا گذشتن از روی دست انداز وسایل به هم نریزند و از جایشان تکان نخورند.

چهارمین اقدام  سازمان دهی modarabar

کارگران اسباب کشی باید به تمام اقدامات و نکات سازماندهی استاد باشند که اگر به این صورت نباشد کار اسباب کشی منزل در اصفهان به درستی جلو نمی رود و شلوغی منزل و یا محل کار باعث سردرگمی و گیجی افراد می شود

به همین دلیل افراد در این زمان تمرکز خود را از دست می دهند و حتی ممکن است کار را کنار بگذارند و از آن محل خارج شوند به همین علت در زمان اسباب کشی باید به تمام اقدامات سازماندهی توجه کنند و سعی کنند وسایل را از هم تفکیک کنند و تمام وسایل مرتبط به یکدیگر را از دیگر وسایل جدا کنند و در رابطه با افراد بتوانند مدیریت کنند و هر فرد را با خصوصیتی که دارد در جایگاه مشخص خودش بگذارد تا کار به سرعت پیش برود.

پنجمین اقدام چیدمان وسایل با مدارابار

این موضوع به قراردادی که در شرکت اسباب کشی منزل در اصفهان نوشتید بستگی دارد، یعنی مشخص کرده باشید که کارگران این کار را انجام بدهند یا خیر که در این حالت هزینه ای اضافه تر پرداخت می کنید.

خب اگر مشخص کرده باشید که کارگران این عمل را برای شما انجام دهند، کارگران باید بتوانند که این کار را برای شما انجام دهند حتی آنها باید بتوانند طرح های خوبی را برای چیدمان به شما ارائه بدهند و یا خودتان طرحی که در ذهن دارید را ارائه می دهید و کارگران و متخصصین این کار را برای شما انجام می دهند.از مقاله ما لذت بردید ؟

نظر خود را در قسمت نظرات سایت وارد کنید.

کارگران چه اقداماتی را باید انجام دهند؟

 

What actions should workers take - اسباب کشی آسان

برای فهمیدن جواب این سوال بهتر است این مقاله رو بخوانید.

اسباب کشی آسان در اصفهان

اسباب کشی آسان با مدارابار : اموزش بسته بندی وسایل برای اسباب کشی : ابزار و وسایل مورد نیاز جهت بسته بندی : جابه جایی وسایل چوبی : جابه جایی گلدان ها و گیاهان : فوت و فن های طلایی : نحوه بسته بندی لباسشویی :

اسباب کشی آسان با مدارابار :

برای جلوگیری از هر نوع آسیب وسایل چوبی و مبلمان میتوانیدآن را با پارچه یا روزنامه های باطله بپوشانید. در ادامه نکات مهمی برای داشتن اسباب کشی راحت را بررسی میکنیم. اسباب کشی منزل در اصفهان تخصص ماست. حمل اثاثیه منزل خود را به مابسپارید.

مناسب ترین روش  حمل اثاثیه منزل در اصفهان را به شما پیشنهاد میدهیم .

آموزش بسته بندی وسایل برای اسباب کشی :

اکثر افراد می خواهند کار بسته بندی وسایل را خودشان انجام دهند.  نحوه کارتن پیچ کردن وسایل یه نوع آن وسایل مربوط است. روش بسته بندی دراین حالت به نوع وسایل مربوط است. برای بسته بندی وسایلی شکستنی میتوان از پلاستیک های حباب دار استفاده کرد. مثلاً کریستال؛ ظروف چینی که در اثر برخورد بهم در کارتن ممکن است، آسیب ببینند انتخاب کارتن هم اهمیت دارد.

اگراین نوع پلاستیک در دسترس نبود می توانید ازمقوا و کاغذ ضخیم استفاده کنید. اسباب کشی منزل در اصفهان (modarabar) تخصص ماست. بهتر است کف کارت را با یک حوبه نرم بپوشانید و بعئ وسایل را روی آن بچینید. پس از چیدن وسایل در کارتن لیست وسایلی را که در کارتن گذاشتید روی آن کارتن بنویسید. به دلیل پس دادن جوهر روزنامه بهتراست از روزنامه ها برای پیچیدن وسایل استفاده نکنید.

ابزار و وسایل مورد نیاز جهت بسته بندی :

برای بسته بندی صحیح وسایل نیازمند وسایلی به شرح زیر هستیم :

  • ریسمان
  • کارتن های ضخیم در ابعاد مختلف در اندازه های مختلف
  • ظرف های پلاستیکی یا چوبی برای میوه
  • پارچه
  • منگنه
  • چسب نواری پهن و برچسب
  • پلاستیک های حباب دار برای وسایل شکستنی و گوشه وسایل چوبی

جابه جایی وسایل چوبی : برای کاهش اسیب گوشه های وسایل چوبی آن ها را با پلاستیک های حباب دار بپوشانید. برای محکم کردن پلاستیک های حباب دار از چسب نواری استفاده کنید. اسباب کشی منزل دراصفهان  (modarabar) تخصص ماست. هنگام پوشاندن گوشه های وسایل چوبی دقت کنید که چسب به طور مستقیم با چوب تماس پیدا نکند. اگر مبلمانتان روکش پارچه ای دارد روی آن را با کاور بپوشانید.

مناسب ترین روش حمل اثاثیه منزل در اصفهان را به شما پیشنهاد میدهیم . کارتن های بزرگ را با وسایل خیلی سنگین مانند کتاب پرنکنید.پر کردن جعبه های بزرگ با وسایل سنگین باربری را برای کارگران دشوار میکند.

جابه جایی گلدان ها و گیاهان :

برای جابه جایی گل ها و گیاهان به ویژه گلدان های بزرگ ، بهتر است آن ها را به همان صورت حمل کرد. گلدان های کوچک را میتوان در کارتن های محکم جا داد.

فوت و فن های طلایی :

 

Golden tricks - اسباب کشی آسان

چنانچه کارتن هریک از وسایلتان را هنوز نگه داشته اید میتوانید از آن ها در اسباب کشی استفاده کنید. قبل از قرار دادن وسایل در کارتن از محکم بودن اتصالات اطمینان حاصل کنید. اگر وسایلتان را با دقت بسته بندی کنید اسیب کم تری در حمل و نقل میبینند. اسباب کشی منزل در اصفهان تخصص ماست.

برای چیدن وسایل در جعبه ها میزان تحمل کارتن را در نظر بگیرید. مناسب ترین روش حمل اثاثیه منزل در اصفهان  (مدارابار) را به شما پیشنهاد میدهیم . جهت جلوگیری از پاره شدن کارتن ها میتوانید آن ها را طناب پیچی کنید.

اسباب کشی همیشه از کارهای مشکل، به خصوص  برای خانم ها است . بعد ازبسته بندی کردن وسایل تعداد بسته ها را بشمارید تا جعبه ای جا نماند پس از تمام شدن بسته بندی محتوایات هر جعبه را روی برچسب روی آن درج کنید.با این کار میتوانید هنگام جابه جایی هر جعبه را در مکان مخصوص خود قرار دهید.

کارتن های شکستنی را با ماژیک قرمز مشخص کنید. برای کثیف نشدن ریشه های فرش میتوانید پارچه ای دور آن ها بپیچید بعد فرش را لول کنید. مناسب ترین روش حمل اثاثیه منزل در اصفهان  (modarabar) را به شما پیشنهاد میدهیم .

نحوه بسته بندی لباسشویی :

بهتر است این وسایل را با کارتن و پلاستیک نپوشانید. اگر لباسشویی اتوماتیک است حتما قبل از جابه جایی پیچ های پشت آن را محکم کنید.  لوله های آب سرد وگرم  لباسشویی را در صورت امکان جدا کنید.  کابل برق را هم حتما جدا کنید. شلنگ لباسشویی را هم از آن جدا کنید.

فهرست: 6 نکته در زمان حمل لوازم چوبی 1.برای ترابری اسان تر و مقاوت زیاد باکس ها، 2. پس از جعبه بندی لوازم و قرار دادن آنها در جعبه ها، 3. در روی هر جعبه پس از اتمام کار بسته بندی 4.به منظور پیشگیری از کثیف شدن فرش و به خصوص ریشه های آن به زمان جا به جایی، 5. درون هر یک از کشوهای پاتختی و میز آرایش 6.به هنگام اسباب کشی،

1.برای ترابری اسان تر و مقاوت زیاد باکس ها،

مصرف طناب های نازک نیز بسیار خوب است.اسباب کشی همیشه از جمله کار مشکل، به ویژه برای خانم های خانه است. لذا به منظور انجام هر چه اسان تر، تندرو تر و بدون خسارت آن و همچنین رفاه بیشتر خودتان به ارائه نکاتی می پردازیم که توجه به آنها شما را در انجام این پروژه یاری خواهد داد.

2.پس از جعبه بندی لوازم و قرار دادن آنها در جعبه ها،

تعداد آنها را شمارش کنید تا در این بین جعبه ای گذاشته نشود. اسباب کشی منزل در اصفهان | حمل اثاثیه منزل در اصفهان

3.در روی هر جعبه پس از اتمام کار بسته بندی

، برچسبی حاوی لیست وسایل و لوازم داخل آن چسبانده و در صورتی که اجناس داخل آن شکستنی است،اسباب کشی منزل در اصفهان این کلمه و همچنین محلی را که این لوازم به آن علاقه دارند، به صورت درشت بر روی باکس یا برچسب بنویسید. به این ترتیب هر یک از باکس ها به محض جابجایی به جایگاه نو، در آن جایگاه اشاره شده قرار گیرد. با این روش، نظم بیشتر و سریعتر در محیط حاکم می شود.

4.به منظور پیشگیری از کثیف شدن فرش و به خصوص ریشه های آن به زمان جا به جایی،

اول پارچه ای را در قسمت ریشه ها به گونه دولا به صورتی ای قرار دهید که ریشه در وسط دو لایه پارچه واقع شود، بعد فرش را با پارچه لوله کنید. در اخر اگر پارچه بلند تری دیگری در دسترس دارید، به دور فرش لوله شده نیز بپیچید.

5. درون هر یک از کشوهای پاتختی و میز آرایش

را تمیز کرده و لوازم داخل آن را به طور مرتب بچینید. بعد کشوی حاوی وسایل را در داخل کیسه زباله بزرگ و ضخیمی قرار دهید. به طور جلوگیری از ریختن لوازم به بیرون، در پلاستیک را با چسب صفت کنید (اگر کشو بزرگ باشد از دو کیسه زباله استفاده کنید. اسباب کشی منزل در اصفهان | حمل اثاثیه منزل در اصفهان

6.به هنگام اسباب کشی آسان در اصفهان

لوازم چوبی دارای گوشه های زاویه دار مثل میزها، زیاد تر در معرض اسیب قرار می گیرند. بنابراین برای نگهداری از این نوع لوازم چوبی، اول روی زوایا را با پلاستیک حباب دار و یا حتی پلاستیک معمولی یا روزنامه پوشانده بعد لایه دیگری از مقوای نازک بر روی پوشش پیشی قرار دهید. برای این طور از چسب های صفت نواری به کار ببرید.

راه های آسان کردن اسباب کشی ساختمان های مرتفع

امروزه به خاطر اینکه اجاره یا خرید خانه های ویلایی ممکن است مستلزم هزینه های زیادی باشد. مردم رو به خرید یا اجاره آپارتمان ها می کنند که بتوانند هزینه های زندگی را به حداقل برسانند. ساختمان هایی که ارتفاع آنها  23 متر یا بیشتر می باشد را ساختمان مرتفع گفته می شود.

حداقل طبقات این ساختمان ها 7 طبقه و هر طبقه می تواند از دو واحد الی چهار واحد باشد. اسباب کشی منزل دراصفهان در این ساختمان ها حتما مشکلات خاص خود را دارد.برای اینکه مشکلات اسباب کشی منزل اصفهان کمتر باشد.باید نکاتی را مد نظر داشته باشیم.مسلما در این ساختمان ها به خاطر اجتماع چندین خانواده باید یک سری قوانینی وضع شود که همه بتوانند زندگی راحتتری داشته باشند.

قوانین مجتمع مسکونی

به خاطر ازدیاد جمعیت در این ساختمان ها قوانینی وضع می شود که مشکلات کمتری بین همسایه ها بوجود بیاید. در اینجا به سه قانون برای اسباب کشی منزل دراصفهان اشاره می کنیم. قبل از هر اقدامی باید مدیر ساختمان را در جریان قرار دهیم این مهمتری قانون این ساختمان ها می باشد.می دانیم که اسباب کشی سر و صدای زیادی دارد و لابی ساختمان را برای ساعتی درگیر جابجایی می کند.

حتما بخوانید:  باربری اصفهان به شیراز

در زمانبندی اسباب کشی هم باید دقت کافی داشته باشیم که هر چه سریعتر وسایل را به داخل منزل ببریم. قانون بعدی استفاده از آسانسورمی باشد. برای اسباب کشی منزل اصفهان نمی توان از آسانسور نفربر استفاده کرد چون مدت زمانی که وسائل را در آسانسور می گذاریم زیاد است که باعث ابجاد مزاحمت برای ساکنین ساختمان می شود. باید برای اسباب کشی از آسانسور باربری استفاده شود.

چند نکته اساسی حمل سیسمونی بچه ها

نکات آسان کردن اسباب کشی منزل دراصفهان برای ساختمان های بلند

قبل از اینکه ماشین حمل اثاثیه به محل سکونت ببریم باید از قبل هماهنگی لازم با مدیریت ساختمان را انجام داده باشیم. برای اینکه مزاحم رفت و آمد و استراحت ساکنین ساختمان نشویم باید در ساعاتی که رفت آمد خیلی کم است مشغول به آوردن وسائل اسباب کشی منزل دراصفهان به داخل ساختمان بشیم.

در زمان هایی که ساکنین مشغول استراحت هستند نیز نباید کار اسباب کشی منزل اصفهان را انجام دهیم که باعث اذیت کردن آنها نشویم. ابتدا باید وسائلی را در اسانسور باربر بگذاریم که می خواهیم آنها را زودتر از بقیه چیدمان کنیم. وسایلی که داخل منزل می بریم را سعی کنیم همان لحظه چیدمان اولیه آن انجام شود که بعد از آن کمتر درگیر جابه جاکردن در منزل شویم. چون سر و صدای  جابه جا کردن وسائل باعث اذیت کردن همسایه های هم جوار یا طبقه پایین بشویم.

مطلع کردن مدیریت ساختمان برای اسباب کشی منزل اصفهان

اطلاع دادن به مدیر ساختمان برای ورود اثاثیه به ساختمان اولین نکته اسباب کشی می باشد. اگر بدون اطلاع مدیر ساختمان اقدام به اسباب کشی منزل دراصفهان کنید ممکن است با منع ورود به ساختمان مواجه شوید که دلایل زیادی دارد. اینکه شما در ساعات غیرمجاز برای جابه جایی اقدام کرده اید.

تداخل در ساعات استراحت ساکنین موجب منع ورود شما می شود. مطلع کردن مدیر ساختمان باعث می شود که ساعت ورود شما را مشخص کند که البته در همان ساعت باید حضور پیدا کنید. مدیر یک قسمتی از پارکینگ را برای ورود وسائل و اسباب کشی منزل اصفهان شما اختصاص می دهد که راحتتر و سریعتر اینکار انجام شود. محلی که نزدیک تر به ورودی ساختمان و نزدیک به آسانسور حمل بار می باشد را برای شما تعیین می کند. روند تخلیه بار و گذاشتن وسائل در اسانسور سریع تر و راحت تر انجام پذیرد.

انتخاب وسایل مورد نیاز

مسلما فضای یکه خانه آپارتمانی کمتر از فضای یک خانه ویلایی می باشد. پس اگر شما از یک خانه ویلایی قصد اسباب کشی منزل دراصفهان به یک آپارتمان را دارید. باید بدانید که حتما وسیله هایی هستند که دیگر در آپارتمان قابل استفاده نیستند و فقط جاگیر هستند و علاوه بر آن از زیبایی سالن یا دیگر اتاق ها کاسته می شود.

حذف وسایل غیرضروری باعث می شود که اسباب کشی منزل اصفهان شما زودتر انجام شود و از رفت و آمد بیهوده برای وسایل غیرضروری خودداری می شود.وسائلی که اصلا استفاده نمی شوند فقط ذهن شما را درگیر چیدمان خود می کند. در نهایت خود به این نتیجه می رسید که این وسائل دورریختنی هستند. پس چه بهتر که قبل از اسباب کشی آنها را اصلا با خود به منزل جدید نیاورید و از دردسرهای بیهوده آنها دور بمانید.

چیدن وسایل در انباری

آپارتمان ها  فضای کمتری از خانه های ویلایی دارند. معمولا هر واحد از ساختمان دارای یک انباری اختصاصی می باشد. می دانیم که یک انباری برای گذاشتن وسیله هایی هست که به آنها هر روز نیاز نداریم و فقط در موارد خاص از آنها استفاده می کنیم. البته آنها جز وسایلی که هرگز احتیاج نداریم به شمار نمی آید.

اگر قبل از اسباب کشی منزل دراصفهان وسائل که مربوط به انباری می شود را مشخص کنیم خیلی راحتتر و سریعتر کار اسباب کشی انجام می شود. این کار با همان برچسب هایی که در موقع چیدمان وسایل در کارتن روی هر کارتن می چسبانیم امکان پذیر است. یکی از مزیت استفاده از برچسب ها در این قسمت از اسباب کشی منزل اصفهان مشخص می شود. در لحظه تخلیه، وسایل مربوط به انباری را  به انباری می بریم که باعث می شود که در حمل آنها دو باره کاری نشود.

نظافت منزل

قبل از اسباب کشی منزل دراصفهان به مجتمع مسکونی مورد نظر خود باید واحد خود را کامل نظافت کنید. با توجه به فضای کمی که در این ساختمان ها وجود دارد. اگر قبل از اسباب کشی به نظافت منزل خود برسید کمک بزرگی برای چیدمان سریع وسائل می کنید. متراژ هر واحد در این ساختمان ها بسیار کمتر از یک منزل ویلایی است. پس نمی توانیم وسایل را یک گوشه از سالن یا اتاق گذاشته و بعد سر فرصت آنها را مرتب کنیم.

اگر هنگام تخیله وسائل همان موقع شروع به چیدمان کنید، در زمان خود صرفه جویی می کنید.می توانید نظافت منزل خود را به دست یکی از همین شرکت های خدماتی بسپارید با دقت و حوصله بیشتری منزلتان تمیز می شود.

اگر می خواهید در هزینه خود صرفه جویی کنید می توانید خودتان اقدام به تمیزکاری کنید و بعدا اقدام به اسباب کشی منزل اصفهان کنید.یک اسباب کشی اسوده و بدون دغدغه احتیاج به برنامه سازی و اجرای درست آن دارد. در همراه کارهایی که باید انجام دهید. بعضی در مورد جابه جایی لوازم خانه وجود دارد که شما باید از آن ها احتراز کنید را آزمودن کنید. اکنون این سوال پیش می آید که این فعالیت ها کدامند اسباب کشی منزل در اصفهان | شرکت اسباب کشی منزل اصفهان

5 ویژگی مهم شرکت اسباب کشی منزل

 

5 important features of home furnishing company - اسباب کشی آسان

احتمال دارد که شما فکر کنید که برای جابه جایی لوازم خانه خود احتیاج به شرکت های باربری ندارید .و خودتان می توانید این کار را انجام دهید یا تصور می کنید. که ازطریق خودتان ارزان تر به پایان میرسد می شود. این که شما بخواهید خودتان وسایلتان خانه تان را به خانه جدید انتقال دهید.

یا به شرکت های باربری بسپارید تصمیم خودتان است. اسباب کشی منزل در اصفهان | شرکت اسباب کشی منزل اصفهان ولی با تجارب قبلی، هزینه های اسباب کشی توسط خودتان و یا به وسیله اتوبارها فرق  زیادی ندارد. و شما باید هزینه اجاره ماشین، کارگر(غیر تخصصی) و …. را بدهید. حتی ممکن است به دلیل اشتباه در براورد قیمت، هزینه بیشتری را نیز پرداخت کنید.

یک شرکت باربری خوب به شما بهترین مشاوره را در این زمینه میدهد. تا با معقول ترین هزینه آن را انجام دهید. اسباب کشی منزل در اصفهان | شرکت اسباب کشی منزل اصفهان همچنین شما هنگام حمل وسایل. به خصوص لوازم سنگین توان و تجربه کافی ندارید. و ممکن است صدمات جبران ناپذیری به سلامت خود وارد کنید.

به دلیل عدم مهارت شما در حمل اثاثیه منزل. ممکن است زمان جابه جایی لوازم منزل شما آسیب ببیند و قطعا شما این را نمیخواهید. پس یک شرکت باربری مطمئن پیدا کنید و یک اسباب کشی آسان را تجربه کنید. اسباب کشی منزل در اصفهان | شرکت اسباب کشی منزل اصفهان

-2 سهل انگاری در انتخاب شرکت باربری

حال که تصمیم به سپردن اثاث کشی خود به اتوبار باربری گرفته اید. باید از میان شرکت های متعدد حمل بار که تعداد آن ها کم هم نیست یکی را انتخاب کنید. شما باید در انتخاب اتوبار مورد نظرتان دقت زیادی کنید. و معیارهایی را که در زیر به آن ها اشاره میکنیم را در نظر بگیرید. اسباب کشی منزل در اصفهان | شرکت اسباب کشی منزل اصفهان

بزرگی ارائه خدمات:

یک شرکت  باربری مدارابار باید در تمام نقطه شهر آماده دادن خدمات به مشتریان خود باشد. همچنین دارای تعداد زیادی راننده، کارگر، انواع ماشین های باربری باشد. همچنین اول تا اخر خدمات اسباب کشی از جمله حمل بار.  جابه جایی، بسته بندی اثاثیه منزل و چیدمان را انجام دهد. یکی از نکته هایی که حتما به آن باید توجه داشته باشید. این است که شرکت باربری باید دارای مجوز از مراجع مربوطه باشد. قبل از انتخاب باربری مورد نظر خود بررسی کنید که آیا مجوز دارد یا نه؟

-3اسباب کشی در آخر هفته

در آخر هفته به علت اینکه زمان آزاد زیادی که وجود دارد. به نظر زمان خوبی برای جابه جایی اثاثیه منزل میباشد. به همین دلیل مقدار کار شرکت های باربری در این ایام زیاد است. و ممکن است ماشین و کارگر کافی نداشته باشند. یا امکان دارد در این ایام قیمت خدمات خود را افزایش دهند. بنابراین اگر برایتان مقدور هست اسباب کشی را در وسط هفته انجام دهید. همچنین برخی از این شرکت ها در اواسط هفته تخفیفاتی را برای مشتریان خود در نظر میگیرند.

4-عدم بسته بندی اثاثیه منزل

بسته بندی اثاثیه منزل اصلی ترین قسمت اسباب کشی میباشد. این کار باعث سرعت بیشتر در انجام کار و همچنین امنیت در زمان حمل اسباب منزل شما میشود. هیچوقت لوازم منزل خود را بدون بسته بندی حمل نکنید. اسباب کشی منزل در اصفهان | شرکت اسباب کشی منزل اصفهان

5 عدم نامگذاری کارتن های بسته بندی

وقتی که شما وسایل خود را در داخل کارتن های خاص بسته بندی قرار دادید. هر جعبه  را با علامت یا نوشته ای از دیگر کارتن ها همساز کنید. عدم اسم گذاری جعبه ها باعث شلوغی و سرعت کم چیدن خانه شما میشود. هنگامی که شما جعبه ها را نشانه گذاری میکنید. زمان چیدن میتوانید به ارامی آنها را بیابید و وسایل خانه خود را بچینید.

4نکته برای اسباب کشی آسان

اسباب کشی و جابجایی اساس منزل  از اتفاق هایی در زندگی است که امکان اینکه در سال یک‌ یا دو بار برای هر خانواده مستجری انفاق بیافتد زیاد است و این حادثه می‌تواند خیلی سخت باشد. ولی اگر بتوانید اغاز به برنامه‌ریزی و ریاست برای آن نمایید، از این اتفاق نه‌ تنها اسیب ندیده بلکه برای جابه جایی شدن به نقطه ایی جدید احساس لذت خواهید کرد.

1-سازمان دادن

درست کردن یک لیست شمارش برعکس مرحله اول است، همه‌ چیز را نکته به نکته بنویسید. اعلام کنید شما نیاز به انجام چه‌ کارهایی هفته‌ به‌ هفته دارید.

2- نسبت به اثاث کشی و جابه جایی اثاث و اندازه وسایل دید بزرگی داشته باشید

این بندی احتمالف دارد مشتمل زمان و نقطه انتقال باشد و یا مشتمل مسعله مالی. بسته‌ بندی وسایل از اصلی ترین مسائلی است که زمانی شما بخواهید وسایل خود را منتقل کنید باید به آن توجه کنید. به چه اندازه جعبه، کارتن یا بسته‌های اسباب‌کشی با چه اندازه و جنسی لازم دارید ؟ “برقراری ارتباط با شرکت مدارابار معتبر و توضیح تمام پیش نیاز ها و خواسته ها پیش از رزرو خدمت گزاری ها اثاث‌ کشی یکی از لازم هاست.

غیرازاین می‌توانید روش های مشاوره را در این مسءله از شرکت‌های خدمات باربری و مدارابار دریافت کنید. این مشاوره‌ها می‌تواند همراه اطلاع‌ رسانی درباره این زمینه هر مورد اضافه‌ وزن  محدودیت‌های را مشتمل می شود و اینکه آیا شما نیاز به کمک با جدا کردن قعطه ها یا سر هم کردن وسایل دارید یا نه باشد.

3-انتخاب یک ماشین اسباب کشی

اگر شما در حال از جایی به جای دیگری در یک‌ فاصله بسیارکم هستید، امکان دارد ساده تر انجام  به رزرو و انتخاب وسیله جابجایی مناسب باشید. هرچند باید اعتماد حاصل کنید که به ‌اندازه کامیون یا وسیله اسباب کشی برای انداز اثاث خود در نظر گرفته‌اید.

تعیین وسیله باربری فوق العلاده برای حجم بالا از اثاث یا وسایل حساس و در خط خطر با در نظر گرفتن جابجایی‌های راه های زیاد کار خیلی دشوار خواهد بود که احتیاج به دقت و تجربه بالا دارد. در این موقع احتیج به کمک از مردم وارد و مححق درباره این قضیه  یکی از اصلی ترین نیاز ها می باشد.

4- سازمان‌دهی و چیدمان اثاث بسته‌ بندی‌ شده در وسیله نقلیه برای جابجایی :

از دیگر نکته اصلی در حمل و نقل، چیدن سالم و تخصص دار اسباب ها و کارتن های گوناگون برحسب اندازه، نوع و راه حمل و نقل درون وسیله نقلیه می‌باشد. برای مثل وسایل چوبی مانند مبلمان خوب است در کنار وسایل سر تیز قرار داده نشوند تا خراب نشوند یا در بین وسایل از ضربه گیرهای خاص اثاث کشی استفاده  کرد. بطور کلی با رعایت مورد های بالا می توانید تا حد بالایی ازضربه به لوازم ساختمان یا اداره و شرکت خود زمان نقل مکان بکاهید.

با به کار بردن از خدمت مشاوره ای و همچنان خدمات بسته بندی، حمل و حتی چیدمان اثاث ساختمان شرکت های باربری اعتبار دار مثل مدارابار با خیالی راحت  و با اندک ترین خستگی و استرس مرحله  عوض کردن  خانه یا محل کار خود را به پایان رسانده و از جابه جایی به نقطه نو بیشترین لذت را خواهید برد.

4راه حل ساده تر کردن اسباب کشی منزل در اصفهان

از مشکلات اساسی کسانی که مسولیتشان اسباب کشی منزل در اصفهان یا اداره است شیوه گردآوری می باشد. جمع آوری درست به چهار علت بسیار مهم است.

1)حمل لوازم منزل و وسایل به نحوه درست سبب آسانی و زیاد شدن سرعت جابه جایی می شود. 2) جمع آوری درست از بوجود آمدن زیان زمان انتقال جلوگیری می کند. 3) وقتی بسته بندی لوازم به شیوه مدارا بار سریع و قانونی انجام شود فضای کمی را اشغال می کند. و بنابراین از ماشین هایی با حمل ونقل کم ترکه اثر مستقیم در کاهش قیمت دارد استفاده می شود.

 

همیشه استرس اسباب کشی را داشتم تا این که این کار را به شرکت مدارابار سپردم و با خیال آسوده به خانه جدید نقل مکان کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید!