مدارا بار
شبانه روزی

هزینه کارگر اسباب کشی

اصولا هزینه کارگر اسباب کشی برای سه ساعت محاصبه می شود و درابتدا هزینه خدمات برآورد می شود و به مشتری اعلام می گردد. توجه داشته باشید که پرداخت انعام به کارگران کاملا اختیاری بوده و بعد از اتمام کار بابت پرداخت انعام هیچ گونه اجباری از سمت کارگران صورت نمی گیرد.

و تقاضای انعام از سوی کارگران خلاف قوانین شرکت و اتحادیه است.همچنین هزینه نهار تمامی کارگران بر عهده ی باربری بوده و هیچ گونه هزینه ای بابت نهار صورت نمی گیرد. و برای مسیرهای طولانی ، تایم بیشتر از 3 ساعت تردد رانندگان با GPS چک می شود تا هزینه ی تایم اضافی به صورت عادلانه از مشتری دریافت شود.

 

عوامل موثر بر هزینه کارگر اسباب کشی| اسباب کشی منزل دراصفهان

 

هزینه اثاث کشی منزل شامل قیمت باربری و هزینه کارگر اسباب ‌کشی (Moving) می‌ شود که تعیین مبلغ نهایی هرکدام از این‌ خدمات هم خودش به فاکتورهای متعددی بستگی دارد.

مثلا در تعیین و تخمین دستمزد کارگر  Moving فاکتورهای مختلفی مثل میزان ساعت کار و تعداد طبقات ساختمانی که اسباب ‌و اثاثیه باید به آن منتقل یا از آن در ماشین حمل بار جاسازی شوند، دخیل است.

اسباب کشی منزل دراصفهان= قیمت کارگر اسباب کشی منزل

The cost of moving furniture in Isfahan  - هزینه کارگر اسباب کشی

 

جدای از این ‌ها میزان سنگینی و به ‌اصطلاح چغر بودن وسایل برای جابه‌جایی و حتی نوع پله ‌های ساختمانی که قرار است اثاثیه از آن خارج یا به آن وارد شوند و در تعیین قیمت  Moving  منزل تاثیرگذار خواهد بود.

مثلا ساختمان‌ های قدیمی ‌تر معمولا پله‌های نامناسب دارند که فاصله بین آن‌ ها زیاد است و بلند هستند و قطعا رفت ‌و آمد روی آن‌ ها سخت است، آن ‌هم وقتی یک وسیله سنگین خانه دستت باشد.

هزینه کارگر خالی باربری اسباب کشی منزل دراصفهان

بسیاری از مشتریانی که با مدارابار تماس می گیرند می خواهند بدانند چه تعداد کارگر خالی باربری برای حمل و جابه جای وسایل آن ها نیاز است.

آگاهی از تعرفه دستمزد کارگر خالی باربری قبل از  Moving  و یا جابه جایی وسایل خود ، می تواند در تصمیم گیری و برنامه ریزی شما موثر باشد.

اسباب کشی منزل دراصفهان= قیمت کارگر اسباب کشی منزل

بسیاری از افراد برای حمل و جابه جایی کالا ، لوازم منزل و یا Moving نیازمند کارگر خالی باربری و تخلیه بار می باشند .

نرخ دستمزد کارگران  مدارابار بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و تمامی کارگران شرکت مدارابار همسایه همگی دارای سلامت جسمی و روحی کامل می باشند و همگی پس از گذراندن آموزش به استخدام شرکت مدارابار در آمده اند.

کاور اسباب کشی

هزینه اثاث کشی قیمت کارگر اسباب کشی منزل

در مورد طبقات هم هزینه Moving به این صورت محاسبه می‌ شود که برای طبقه اول به بالا معمولا به‌ازای هر طبقه به طور معمول، چیزی نزدیک به 20هزار تا 25هزار تومان بر اساس توافق طرفین روی هزینه دستمزد کارگر Moving می ‌رود.

نرخ اثاث کشی مربوط به ساختمانی در طبقه همکف هم برای سه ساعت کار تقریبا 60هزارتومان به ‌عنوان پایه‌ی هزینه کارگر باربری یا دستمزد کارگر Moving در نظر گرفته می ‌شود.

قیمت کارگر اسباب کشی منزل

در کل هم اگر کار بیش از سه ساعت طول بکشد، به ‌ازای هر ساعت چیزی بین 20هزار تا 25هزار تومان اضافه‌کار محاسبه می‌ شود. البته واضح است که قیمت اثاث کشی منزل در شرایط خاص مثل فاصله زیاد بین خانه یا واحد مسکونی با محل توقف ماشین اسباب‌ کشی یا تنگی کوچه‌ های محل ساختمان یا پله ‌های نامناسب و بلند برحسب در نظر گرفتن این شرایط خاص برای حمل بار اعلام خواهد شد.

نرخ اثاث کشی اسباب کشی منزل دراصفهان

حواستان هم باشد که تعرفه Moving  منزل تنها در پاداش و دستمزد هزینه کارگر حمل اثاثیه منزل خلاصه نمی‌ شود و هزینه‌ های مربوط به ماشین باربری اعم از نیسان و خاور و … هم بخشی از هزینه‌ های مربوطه هستند.

در تعیین قیمت خاور Moving معمولا برای اجاره ماشین باربری به‌ مدت سه ساعت مبالغی از 200هزار تا 300هزار تومان اعلام می‌ شود که با اضافه‌ شدن ساعت کار طبعا بالاتر هم می ‌رود و تا یک‌دوم تا یک‌سوم هزینه ابتدایی روی مبلغ اعلام شده می‌ رود.

برای نیسان و وانت البته قیمت باربری اثاث منزل کمتر خواهد بود و تقریبا 80هزار و 60هزار تومان تعرفه مبلغ اولیه کار آن‌هاست. در تعیین قیمت بار Moving مهم ترین فاکتور همان متغیر زمان است که چقدر و چند ساعت ماشین مذکور در اختیار شما خواهد بود.

دستمزد کارگر حمل اثاثیه قیمت کارگر اسباب کشی منزل

این را هم اضافه کنیم که در بحث قیمت کارگر حمل اثاثیه منزل، اگر به ‌غیر از کمک در جابه‌جایی اسباب و اثاثیه نیاز به همراهی کارگر در بسته‌ بندی و کارتن‌ کردن وسایل داشتید بستگی دارد به اینکه مبل یا یخچال یا لوازم کوچک‌تر منزل است.

قیمت پاداش مربوط به کار متفاوت است ولی به‌طور عام دستمزد کارگر Moving  برای بسته ‌بندی ساعتی محاسبه می‌ شود و تا ساعتی 30هزار تا 35هزار تومان هم هزینه برمی‌دارد.

طبعا هزینه تهیه اقلام لازم بسته ‌بندی مثل چسب و سلفون و … هم با خودتان خواهد بود.

حتما بخوانید:  باربری درون شهری اصفهان شبانه روزی با نرخ اتحادیه

همچنین شما می‌ توانید برای راحتی خیالتان درباره سلامت اسباب و اثاثیه‌تان از بیمه باربری هم استفاده کنید که در این‌صورت هم نرخ بیمه باربری به ازاء هر یک میلیون تومان ارزش بار محاسبه می ‌شود که معمولا هم نهایتا 3هزار تومان به‌ازای هر یک‌ملیون تومان ارزش بار اعلام می گردد.

اسباب کشی منزل در اصفهان/ در همه جای دنیا، هزینه کارگر برای حمل هر گونه اثاثیه متفاوت است. عواملی هم که این هزینه ها را مشخص مینمایند، مختلف و متعدد است. سعی ما در این مقاله بر این است که این عوامل را مورد بررسی قرار دهیم. modarabar

عوامل موثر بر قیمت کارگر اسباب کشی

Factors affecting the price of furniture workers - هزینه کارگر اسباب کشی

قیمت کارگر اسباب کشی منزل شامل قیمت باربری و هزینه کارگر اسباب ‌کشی می‌ شود که مشخص کردن مبلغ نهایی هرکدام از این‌ خدمات هم خودش به شاخصه های بسیاری بستگی دارد. مثلا در تعیین و تخمین دستمزد کارگر، شاخصه های مختلفی مثل مقدار ساعت کار و تعداد طبقات ساختمانی که اسباب ‌و اثاثیه باید به آن منتقل یا از آن در ماشین حمل بار جاسازی شوند، دخیل است.

جدای از این ‌ها میزان سنگینی وسایل برای جا به ‌جایی و حتی نوع پله ‌های ساختمانی که قرار است اثاثیه از آن خارج یا به آن وارد شوند هم در تعیین قیمت اثاث کشی منزل تاثیرگذار خواهد بود. مثلا ساختمان‌ های قدیمی ‌تر معمولا پله‌های نامناسب دارند که فاصله بین آن‌ ها زیاد است و بلند هستند و قطعا رفت ‌و آمد روی آن‌ ها دشوار است.

هزینه کارگر اسباب کشی | اسباب کشی منزل در اصفهان

هزینه کارگر اسباب کشی برای اسباب و اثاثیه سنگین از جمله یخچال ساید بای ‌ساید، پیانو و بوفه و تردمیل یا میزهای کنفرانس و ناهارخوری چندین نفره بسته به وزن و راه ‌دست بودنشان متفاوت خواهد بود. به‌ عنوان مثال در مورد وسیله ‌ای مثل گاوصندوق با وزنی بیش از 50 کیلوگرم، به ازای هر ۵۰ کیلوگرم و تعداد طبقات هزینه کارگر باربری متفاوت خواهد بود؛ یا درمورد پیانو، نوع پیانو در نحوه تعیین دستمزد کارگر حمل اثاثیه برای حمل آن نقش دارد.

هرچند سنگینی تنها به حجم و بزرگی وسیله بستگی ندارد و گاهی بسته ‌ها و کارتن‌ های کتاب می ‌توانند وزن‌ های بسیار سنگینی داشته باشند که حتما باید به این موضوع توجه داشته باشیم.

نرخ اثاث کشی | قیمت کارگر اسباب کشی

حواستان هم باشد که تعرفه اسباب کشی منزل تنها در دستمزد کارگر حمل اثاثیه منزل خلاصه نمی‌ شود و هزینه‌ های مربوط به ماشین باربری اعم از نیسان و خاور و … هم بخشی از هزینه‌ های مربوطه هستند. در تعیین قیمت خاور اسباب کشی معمولا برای اجاره ماشین باربری به‌ مدت سه ساعت مبالغی از 150هزار تا 200هزار تومان اعلام می‌ شود که با اضافه‌ شدن ساعت کار طبعا بالاتر هم می ‌رود و تا یک ‌دوم تا یک سوم هزینه ابتدایی روی مبلغ اعلام شده می‌ رود.

برای نیسان و وانت البته قیمت باربری اثاث منزل کمتر خواهد بود و تقریبا 80هزار و 60هزار تومان تعرفه مبلغ اولیه کار آن‌هاست. در تعیین قیمت بار اثاث کشی مهم ترین فاکتور همان متغیر زمان است که چقدر و چند ساعت ماشین مذکور در اختیار شما خواهد بود.

این را هم اضافه کنیم که در بحث قیمت کارگر حمل اثاثیه منزل، اگر به ‌غیر از کمک در جابه‌جایی اسباب و اثاثیه نیاز به همراهی کارگر در بسته‌ بندی و کارتن‌ کردن وسایل داشتید نیز بسته به اینکه مبل یا یخچال یا لوازم کوچک‌تر منزل است، قیمت اجرت مربوط به کار متفاوت است ولی به‌طور عام دستمزد کارگر حمل اثاثیه برای بسته ‌بندی ساعتی محاسبه می‌ شود و تا ساعتی 30هزار تا 35هزار تومان هم هزینه برمی‌دارد. طبعا هزینه تهیه اقلام لازم بسته ‌بندی مثل چسب و سلفون و … هم با خودتان خواهد بود.

درنتیجه برای اینکه هزینه ‌ای بابت قیمت باربری و اسباب‌ کشی کاملا به‌ صرفه باشد و خیالتان هم بابت سلامت کار راحت باشد، بهتر است از شرکت ‌های معتبر برای این کار کمک بخواهید و به حرف متخصصان آن ‌ها برای تعداد کارگر مورد نیاز و … هم اعتماد کنید.

چرا که اصرار به جابه‌جایی وسیله ‌ای سنگین توسط یک نفر یا دونفر درصورتی که تعداد بیشتری برای کمک نیاز است، نه ‌تنها سلامت آن کارگران را به‌ خطر می ‌اندازد، بلکه می ‌تواند اثاثیه مهم و احتمالا قیمتی شما را هم با آسیب مواجه کند. برای انتخاب شرکت‌ های مذکور و گرفتن خدماتی با تعرفه‌ اثاث کشی منزل منصفانه و متعادل هم می‌ توانید از شماره های انلاین برای قیمت اثاث کشی که در فضای اینترنت وجود دارد کمک بگیرید. modarabar

شرکت مدارابار | اسباب کشی منزل در اصفهان

حمل اسباب چه سنگین و چه سبک، در شرکت مدارابار به نحوی انجام میشود که مشتری رضایت خاطرش از کل کار شامل کارگر حمل اثاثیه، ماشین باربری، حمل وسایل منزل یا محل کارتان و حمل مطمئن و آسان و بی دغدغه وسایلتان از مبدا تا مقصد کاملا فراهم شود.

شما مشتریان عزیز میتوانید با شماره های ما، مندرج در سایت modarabar.ir با ما تماس گرفته و از کل انجام کار مطلع شوید. اسباب کشی منزل در اصفهان

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید!