مدارا بار
شبانه روزی

ابزار حمل یخچال : حمل یخچال و تلویزیون

حمل یخچال و تلویزیون

7 راهکار حمل و نقل یخچال و تلویزیون

یکی از دغدغه های مردم هنگام اسباب کشی آسیب ندیدن وسایل سنگین ، از جمله حمل یخچال و تلویزیون است. از آنجایی که حمل و نقل وسایل سنگین مثل یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و … که از نظر کارایی و قیمت اهمیت زیادی دارند باید به شکل ویژه ای حمل شوند تا کوچکترین آسیبی به آنها وارد نشود.

برای این کار لازم است این امر مهم را به شرکت های معتبر بسپارید زیرا که دیگر مثل سابق شرکت ها برای جابجایی اجسام سنگین ( Carry refrigerator and TV ) فقط از نیروی پر زور استفاده نمی کنند بلکه از ابزارهای مخصوص این کار استفاده می شود. که برای انجام این کار لازم است لوازم منزل به ترتیب از سنگین به سبک دسته بندی شود.

ابزار حمل یخچال در زمینه اسباب کشی و حمل یخچال و تلویزیون هر وسیله ای به صورت خاص خود جابه جا می شود. ما در این مقاله سعی داریم که در مورد حمل و جابجایی بخچال و تلویزیون اطلاعاتی را به شما بدهیم تا در زمان های اسباب کشی با مشکل روبه رو نشوید و بتوانید به راحتی اسباب کشی کنید و به محل زندگی جدید خود بروید و با آرامش کامل از زندگی خود لذت ببرید.

ما در شرکت مدارابار سعی داریم تا به شما کمک کنیم با ما تماس بگیرید 09137205107  تا مشکلات و سختی های اسباب کشی منزل در اصفهان را بشناسید و بتوانید آنها را حل نمایید.

Ways of transporting refrigerators and televisions - ابزار حمل یخچال : حمل یخچال و تلویزیون

راه اول: استفاده از کارتن

راه اول برای حمل یخچال و تلویزیون در اسباب کشی منزل در اصفهان این است که از کارتن ها و بسته بندی ها استفاده کنید. از کارتن های بسیار ضخیم و ضد ضربه  که از صدمه دیدن یخچال و ضربه خوردن آن جلو گیری کند.

بعد از گذاشتن یخچال داخل کارتن، برای بردن آن به ماشین حمل بار چند راه وجود دارد که بستگی به نوع ساختمان شما دارد. اگه شما در آپارتمان زندگی می کنید که بهترین راه استفاده از آسانسور است، و اگر آپارتمان شما آسانسور ندارد باید دشواری راه پله را بپذیرید و یخچال بسته بندی شده با کارتن را از راه پله به سمت ماشین حمل بار ببرید.

نکات بسته بندی اثاثیه منزل

راه دوم استفاده از ربات حمل

 

Use of a carrying robot - ابزار حمل یخچال : حمل یخچال و تلویزیون

این ربات که جدیدا ساخته شده است، در بسیاری از شرکت های اسباب کشی منزل مانند مدارابار در حال استفاده است. این ربات که به شکل یک میز با چهار چرخ آجدار است، قادر است تا از مانع ها به راحتی گذر کند.

این ربات که وسایل را از طریق راه پله جابه جا میکند می تواند تا وزن 2 تن را حمل کند و به راحتی به کار خود ادامه بدهد. شما میتوانید برای حمل یخچال و تلویزیون خود از این ربات استفاده کنید و بعد از گذاشتن یخچال، آن را با طناب و یا کش های محکم ببندید تا از افتادن وسیله جلوگیری کنند.

راه سوم: استفاده از بالابر های ساختمانی

این روش در حمل یخچال و تلویزیون و اسباب کشی منزل در اصفهان زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که شما نمی توانید یخچال خود را از درب منزل آپارتمانی خود عبور دهید و تنها راه آن پنجره است که می توانید برای خارج کردن وسایل خانه خود از آن استفاده کنید.

حتما بخوانید:  اتحادیه حمل اثاثیه منزل اصفهان

در این زمان شما باید از بالابر های ساختمانی استفاده کنید و وسایلی مانند یخچال را با استفاده از جابه جا کنید و به سمت ماشین حمل بار روانه کنید این دستگاه حتی در زمان چیدمان وسایل هم می تواند به شما کمک کند و به جای اینکه از طریق راه پله وسایل را به سمت خانه و محل کار خود ببرید با استفاده از این سیستم وسایل را به بالا جابه جا می کنید و در خانه میگذارید. حمل اثاثیه منزل در اصفهان با بهترین قیمت اثاث کشی در شهر های اصفهان

راه چهارم استفاده از کش

ابزار حمل یخچال راه چهارم برای جابه جا کردن وسایل استفاده از کوله های کشی است که به شما کمک می کند تا به راحتی وسایلتان را در طبقات جابه جا کنید. این کش ها را حتی میتوانید به صورت دونفری برای وسایل سنگین استفاده کنید.

این کوله های کشی قیمت های مناسبی دارند و استفاده از آنها بسیار راحت است ولی صدماتی که به جسم افراد وارد می کند برخی اوقات جبران ناپذیر است. این وسیله می تواند سنگینی اسباب و اثاثیه را به کمر و زانو های شما انتقال بدهد که باعث درد در این نواحی می شود و ما این راه را توصیه نمی کنیم و بهتر است از راه های دیگر استفاده کنید.

راه پنجم: استفاده از کارتن در اسباب کشی منزل در اصفهان

برای حمل تلویزیون در اسباب کشی می توانید مانند یخچال، آن را داخل ابزار های بسته بندی بگذارید و برای انتقال آن به ماشین به صورت دستی و یا با استفاده از ربات می توانید انجام دهید همچنین می توانید از کوله های کشی استفاده کنید و به راحتی آن را جابه جا کنید.

تلویزیون را راحت تر از یخچال می توان جابه جا کرد در ساختمانی با هر فرمی میتوانید به راحتی جابه جا کنید.

download 6 - ابزار حمل یخچال : حمل یخچال و تلویزیون
حمل یخچال و تلویزیون

راه ششم: استفاده از نایلون در حمل یخچال و تلویزیون

راه دیگر برای جابه جا کردن و حمل یخچال و تلویزیون استفاده از نایلون های اسباب کشی منزل در اصفهان است. این نایلون ها بسیار ضخیم و و مقاوم هستند که از ضربه خوردن وسایل جلوگیری می کنند و نمی گذارد تا اتفاقی برای تلویزیون و وسایل دیگر بیافتد.

برای این کار تلویزیون را داخل پلاستیک های حباب دار می گذارید و بعد وارد نایلون های حمل بار می گذارید و با چسب خیلی محکم دورتادور بسته بندی را چسب کاری می کنید تا از باز شدن بسته بندی جلوگیری کند.

 

راه هفتم: استفاده از شرکت های حمل بار مدارابار

در این راه برای جابجا کردن وسایل و حمل یخچال و تلویزیون می توانید خیلی راحت آن را به شرکت های حمل بار و اسباب کشی منزل در اصفهان بسپارید و خود را از سختی این کار جدا سازید.

برای این کار میتوانید با بهترین شرکت های اسباب کشی مانند مدارا بار تماس بگیرید و به صورت رایگان با مشاورین صحبت کنید و مشاوره دریافت کنید تا در اولین فرصت پرسنل ما برای اسباب کشی به شما کمک کنند.

images 25 - ابزار حمل یخچال : حمل یخچال و تلویزیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید!